BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
God morgon!!
Kom hem igår och hamnade i soffan resterande av kvällen..då Fredde okuperade datorn totalt *morr*
Idag ska jag passa en 5 månaders flicka, då hennes föräldrar ska unna sig en dag på Ikea Lite nervös, men d ska säkert gå bra..
Har tittat in på alla sidor som ni har rekomenderat. Har inte tänkt på flanellinlägg å dylikt alls... Har köpt engångs.. Men nu måste jag lägga om taktiken lite. Ska kika lite till..
Nu har vi lämnat ifrån oss vaggan, och fått hem en bilbarnstol. Jättefin Nu känner jag mig trygg. Nu kan Rolle komma, fritt fram. Men här sker det fortfarande inte ngt. Fruktansvärt tryck på blåsan bara!! Känns ju som jag ska kissa på mig flertalet gånger.. .-(
SnutteNuttan-fiiina fötter, mina är i samma dimension!! Å knäskålarna ska vi inte prata om!! På tal om nattjobb å sambos. Jo visst är han förvirrad, glömmer låsa bilen, släcka lampor och åker tillbaka till jobbet flera timmar för tidigt..men mjölk i vattenkokaren!!! *asg*
malinz81- verkar nästan som urinvägsinfektion... Blir du kissnödigt direkt efter att du varit på toa och svider d eller bränner när du kissar? Känns som man är jääättekissnödig, men d kommer bara ngn droppe..??
Lajban- Superfina namn!!
Så man kan frysa ner mjölken alltså? Å hur tinar man upp det igen? I mikron?? Har aldrig hört talas om..