BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Nattsuddare där Julius Hoppas att semlan ligger gott i magen och att Selma inte blev suger-high i natt *ler stort* Åsså håller jag tummarna för att du INTE får bihåleinflammaton! Vem har tid & ork med det NU??!!
Snuttan- jaha, nu har den lossnat igen, det där gelehallonet *skrattar* Har ju blivit helt skadad av denna tråd, så jag kollar efter blod i trosan, gelehallon i toalettstolen och väntar på förvärkarna febrilt!!
Tror dock att det hände ngt i natt, för ni har ju sagt att det alltid sker på natten . Vaknade av en otrolig mensvärk!! *aaaahhhh* höll på i flera timmar ju Så nu är man givetvis trött som få..bara för att jag har ett möte nere på city redan kl 10..*suckar*
kidA-funderar på att göra ngn slinga i håret jag oxo, fast min frisör har förbjudit mig.. Trivs inte alls i detta mörka barr.. Så kör hårt!!
cast77- Båda namnen är jättefina!! Fredde gillar Nelly stenhårt, men min bästa vän ska döpa sin kommande (ingen bebis ännu) dotter till Nelly, så jag avstår pga det. Olivia, absolut!!!
Själv har vi svårt för tjejnamn.. Vi började fundera lite mer på Nova, å kom fram till att vi tyckte att det låter lite "inne" å New Age.. "hasch-tomte" om jag minns Freddes ord rätt.. Nää, nu har vi bara Mathilde kvar... Hjälp!! Behöver tips!!