• cast77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Men ojoj många många kramar till er plussare...Måtte ni få snusa bäbisar snart!!

Här börjar allt falla på sin plats. Lillasyster är en ät, sov, och bajsmaskin =)....Storasyster älskar att pussa på henne...

Födslovikten var 4025 och i fredags, fyra dagar gammal så var hon på 4030g så här är en till dolly.... eller mjölkkossan millan....

Kram igen på er som inte fått!!
    Grattis till er som har fått....

• cast77

Grattis grattis Linda och Snuttgurkan!!! vad härligt att ni har fått era små!!

• cast77

Grattis till emmsan2 och Snöfall.... Nu är det inte många kvar =)!

Jag har 10 nya bilder i galleriet....nu måste Nelly få en ny blöja...

• cast77

Bäbis bäbis för tokmaja!! Håller alla tummar och tår att lill'n tittar ut nu!!

• cast77

Hejaheja Tokmaja nu blir det bäbis för dig!!

Här använder vi nappen för hon ha ett enormt sugbehov. ¨
    I går blev hon 2 veckor och hade då från födseln gått upp 665g. Hon väger nu 4690g!

• cast77

Caza håller tummar och tår för att allt går bra för dig! Lycka till!

• cast77

Grattis grattis Tokmaja vad härligt att du äntligen fick din "lilla" flicka!!

Jag har begärt föräldrarpenning nu för den här månaden..Trodde jag behövde fylla i massa papper och skicka in men nej då allt fanns redan i systemet =). Utbetalningen blir dock först i slutet på april!!

• cast77

Smart det där med gördeltrosor...kanske skulle införskaffa mig dem!

Jag gick upp 19 kg och har nu 9 kvar att gå ner.... Men jag känner mig så smaaaal! Blir fortfarande förvånad när älsta dottern kan krama mig och nästan nå runt magen med armarna =).

• cast77

Frutti Låter inte kul. Prata med din bm de kanske kan hjälpa dig med övningar eller liknande.

Hild vi har silikon och själva nappen är av märket NUK....Vi körde in nappen på lillan redan första veckan.

Linda visst är det otroligt hur starka känslor man kan ha för någon?

Är det fler än jag som har ett otroligt godis sug??? Sug efter allt som är onyttigt MUMS!!

Nelly hade gått upp nästan ett halvt kg på en vecka...sköterskan tyckte att det måste vara grädde i brösten. Så KidA då är vi två gräddkor =)!

• cast77

morotsjos du får sätta igång med massa inlägg nu om du skall ta 3000 ;)

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!