BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
malinz81: Om du nu ska till BM imorgon så föreslår jag att du ber de att testa ditt urin på urinvägsinfektion för att du har så ont. Kan nästan sätta 100 spänn på att det är det du lider av.
malinz81: Om du nu ska till BM imorgon så föreslår jag att du ber de att testa ditt urin på urinvägsinfektion för att du har så ont. Kan nästan sätta 100 spänn på att det är det du lider av.
det dekollar varje gång är ju omman har äggvita i urinen. Man får be domsnällt att kolla uvi för det är egentligen inget de i regel gör på MVC. Säg till bara innan att du har ont isidan & när du kissar för de är så himla snabba med att hälla ut urinprovet man har med sig annars!
Jag är alldeles mållös & tittar på kanal5 om kvinnorna somblivit mördade & deras barn utskurna ur magen i 9:e månaden. Hemskt vad folk kan hitta på!
Lycka till skånenettan & hoppas det ärpå G! Men du isåfall så får du ju ingen februaribebis så skynda du långsamt nu!!!
Min man sa när programmet började att han inte ville lämna mig ensam den sista tiden! Han är såå omtänksam & rädd om oss!!!
cast77: Tänkomman ändåkunde ha samma tur somdin svägerska!!!! Grattis till henne! & kulför er att få barn så tätt.
Jag saknar min kropp & själ överhuvudtaget för idag är det mintur att bara bryta ihop & deppa rejält. Orkar inget & förkyld & onti halsen & stor & tung & otymplig.Sover dåligt på natten & måste gå upp & kissa var 90-e minut & däremellan såär det snytning & vändning i sängen somman är sömnlösför.Tänk omman kunde fåslippa att gå de sista 30 dagarna. Hur skönt hade inte det varit!!!!
Jag har faktiskt beställt tidför klippning påtorsdag så det borde ju göra att man känner sig lite fräschare efteråt ominte annat.Hade jag inte varit så djävla förkyldså hade jag fixat medögonfransfärgning & ögonbrynsnoppning oxå,men det fårvi ta senare.
Ingen mer somärvaken i denna tråden?! Jag håller förmodligen på att fåbihålsinflammation så det äringet kulalls att ligga ner & sova. Ska nog ta mig lite nattamat oxå. Har faktiskt en Semla i kylskåpet & en Selma i magen som nog är hungrig!!!!
Ska nog ta ochförsöka att pallra mig iväg till vårdcentralen nu & kanske få lite medicin. Nackdelenärju bara att får jag pencillin såfår jag ju även svamp & hurkulär det att få så nära en förlossning!