• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Nä min datorharfåttfnatt. Kan inte skriva utan att markören flyttar sig själv bakåt. Bara denna text tog enorm tid &tålamod att skriva.

• Julius

Undrar om det funkar nu!?
    Ja det gördet. Då var problemet att jag laddade uppbilder medJava till SIBA för framkallning.
    Beställde 158 bilder för nu har de en drive tom 31 jan 0,99öre per bild omman beställer min 100bilder.
    Jag skrev förut att om man vet med sig att bebisen är aktiv i magen så kan man inte räkna enligt låga eller höga hjärtljud. Julius va som en orkan i magen & hade 156 i hjärtljud vilket tyder på flicka. Det va förklaringen på texten i inlägget ovan som blev knas.
    Kul att man kunde roa någon iallafall en trist onsdagkväll som idag.
    Oj klockan är över tolv sånu är det ju ett nytt dygn & en dag mindre kvar att räkna på till Bf.

42 dagar kvar för min del!!!!

• Julius

Jag har ju fortfarande iofs mycket fina kläderkvar efter Julius & han är ju bara 1½ i feb så jag klarar mig nog.
    Kanske läge att ni försöker hitta en ny lägenhet att bo i om ni har så hemska grannar. Jag skulle inte stått ut en vecka till.

• Julius

Nänu måste jag göra godnatt & mannen min ska väckas & ta över för han har ett jympapass som ska göras klart innan fredag kl17. Bättre sent än aldrig heter det ju & han är ju erfaren eftersom han varit ledare där i tio år nästa år.

• Julius

Morotsjos: Jag har Julius på dagis tre dagar i v men lite olika tider somjag själv bestämt.
    Måndag - 9.30-13.30
    Onsdag - 7.30-14.30
    Torsdag - 7.30-11.30

Fast denna veckan så har vi gjort tvärtom med onsdag & torsdag.

Pratar man med de på dagis så kan man komma överrens om vad somär smidigast för alla.

Skönt längre fram att få en hel dag ensam hemma med Selma & så är måndagarna planerade så att jag & Selma ska kunna gå ensamma på mamma-barn-jympa oxå. Torsdagar är oxå skönt för då ska han sova direkt efter jag hämtat från dagis & det vill jag ju tjäna extra tid på att han gör hemma iställetför på dagis i de få timmarna han är där.

• Julius

Kikar in en sväng nu när FL funkar & gratulerar kenske en Saga till sina 31 åridag & så får man ju konstatera att nu har jag bara 40 dagar kvar... imorgon är vi nere på trettitalen... Sover oxå gördåligt på nätterna,men bra pådagarna & hur enkelt är det med en grabb på 17 månader som kräver sitt på dagtid. Har känt att tyngden imagen har ändrat sig så Selma är nog påväg ner för fixering. Hon chockade mig igår kväll med att vara livlösi magen när jag låg pårygg & läste en bok. Gick som tur va att väcka henne för jag hade nog ringt & åkt in annars & trott att hon lämnat oss. Uh så hemsk känsla jag fick innanjag fickväckt henne. Hon somär sååå himla aktiv jämt annars,men då var hon helt lealös imagen. Fruktansvärd känsla var det så vi får hoppas allt går vägen hela vägen.

• Julius

morotsjos: Hoppas du slipper vinterkräksjukan eller vad det nu är som härjar för det kan minsann sätta igen din förlossning & du somväntar tvåoxå ligger nog i farozonen. Håller tummarna för att du klarar dig & får vara friskså de små kan stanna ett tag till!!!

• Julius

Välkommen du oxå Lyckliga ja Vi har bf samma dag dessutom!

• Julius

Snuttenuttan: Hur går det för dig med ditt broderi?
    Jag har iallafall försökt kapa en tråd på drygt en meter som jag delar på två & försöker sy upp en sådan varje dag. Alltid kommer jag någonstans på blomkransen för var dag som går.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!