• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Lajban

Anniqa; här är det också 8-11 som gäller för storasyskon på dagis. Men jag kommer ju att jobba halvtid med politiken, så jag räknar med att har min dotter på dagis när jag jobbar och hemma när jag är ledig.

Torsdagar är även min fotodag, men nu hade det visst gått två veckor sen sist och visst börjar det synas något.

annars mår jag inte alls bra idag, men jag har haft en lång och lite stressig dag som började redan strax före fem i morse. Seminarium + möte och långa resor. Nu är magen stenhård och gör ont och det känns som om jag ska spy. Iofs, magsjuka på dagis, men, ja, man vet inte. Hoppas det är bättre imorgon.

• Selmas

Julius här då somutlovat finns nu en ny magbildfrån v 35+0 i mitt galleri. Ska till BMimorgon bitti så därefter finns det mer att läsa om. Tycker inte det hänt så mycket på de senaste två veckorna.

• Linda å Fredde

Tack för stöd
    Ni är toppen!!

Linda är på bättre humör! Fått tulpaner av min mor idag, lagat god mat å gosat m Fredde. Dessutom har Fredde strykt alla Rolles sängkläder med spets.. Som jag dragit mig för att göra länge.. *överlycklig*

Nu ska jag gå och lägga mig.. *gäsp* Vänder på dygnet helt.. Sover ensam i natt, Fredde jobbar..så nu j*vlar ska det snarkas

• Harley

Oj då jag uttryckte mig nog klumpigt. Vi har "bara" drygt 10 mil till förlossningen men jag tänkte på att vi skulle vara ute på vägarna i snökaos i 20 mil. Alltså tur och retur...

Nu blev det inget snökaos varken igår eller ännu idag. Vet inte varför det blir så fel för dem som förutspår vädret i tv... Vi vill ju ha mycket snö nu när det snart är dags för Svenska Rallyt utanför husknuten.

Vad fränt det var att få se förlossningsavdelningen och även patienthotellet. Nu känner jag mig lugn. Det här ska gå bra!

Drömde inatt att jag födde dottern men att hon hade något som hette.. Ropongi-syndrom!
    När jag vaknade frågade jag killen vad Ropongi var för något.... Ett land? En stad? Ja vart hade jag hört det namnet förut? Han sa att det är ju namnet på en sushirestaurang på Kungsholmen i Stockholm som vi åt på för flera år sedan.... Vart får man allt ifrån??

• 4barnsMom

Linda!! Jag vakna precis av min dotter i soffan som röt åt sin mor - Sluta snarka!! Jag hör ju inte tv:n... Ojdå, flåt gumman...

Är inte lätt att vara gravid och tät i näsan...

• 4barnsMom

Harley då har vi nästan lika långt då... Sist när jag fick min dotter var det snökaos och tog 1tim och 20 min att åka, kul när man har ont Men det går bra! Vart i vårt långa land bor du då ungefär? *nyfiken*

• Anniqa

Harley: Spannande med svenska rallyt utanför husknuten!

Jag sa åt min pojkvän att tänk om man måste in på förlossningen, det är nu -26 grader här, bilen hade ju inte startat, utan två timmar i motorvärmare först. Det hade blivit att gå i 30 min....fniss.... eller ringa ambulansen....

Jag snarkar även om jag sitter upp, somnar sittandes i fåtöljen, jag är så oerhört trött, måste bero på att man sover så dåligt på nätterna.

• 4barnsMom

Jo, du harley Dalarna har ju sina avstånd med... Men det är ju fint i skogen, hihi

Anniqa, känner så igen mej! Kan vakna och undra vad som lät som en liten gris...

• Julius

Precis återkommen efter BM-besök & gissa vad! Selma är fixerad! Det är ju inte dåligt tidigt för mig somväntar mitt fjärde barn tycker jag. Men BM sa att det kan hon vara i 5-6 veckor innan så det va ingen tröst ändå för mig som oxå längtar sååååå nu.
    Hur är det med era små är de fixerade? Annars va allt bara bra med alla andra koller.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!