• Weiring

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis till Greta FruL

• Weiring

FruL ..Smet in och tittade på bilden på lilla Greta ...

... vilken sötnos. Ser så pigg och glad ut. Våran lilla Molly bara sover på alla bilder .... eftersom det är det hon gör. Sällan man får se hennes små blå uppslagna.

Men jag ska ju inte klaga. Det innebär ju att jag hinner med annat och nyss sussade vi tillsammans en stund här på soffan.

• Weiring

KidA .. Håller med Linda. Det var ju ett jättefint kort. Men man är ju alltid så kritisk mot sig själv

Jippie jag har äntligen (Med hjälp av Linda)förstått hur man skriver i sin blogg här på nya sidan. Så nu finns min förlossningsberättelse även där.

Nu är det dags att gå och göra tacos så de blir klara till Let´s dance. Ha en bra fredagskväll alla blivande och nyblivna mammor.

• Weiring

Snuttgurka: Här är en till som inte sovit bra ....

... men det är inte jag utan Molly som haft ont i magen.
    Det blev nog för starkt med tacos igår kväll.
    Hon var vaken med rejält magknip mellan tio och ett igår kväll (natt). Sen sov hon desto mer resten av natten. Blev väl alldeles slut stackarn.

Får väl passa på att sova middag senare idag, men först är det lunch hos svärföräldrarna som står på programmet.

• Weiring

Sitter här och ser på skidåkarna som sliter i Vasaloppsspåret och tänker på er som fortfarande inte har fått....

Hejar på och skäller lite på bebisarna för att de är så envisa.

Ska bort på kalas hos min syster lite senare idag ...
    .. om hon inte blir tvungen att åka till BB. Det är en kusin till Molly på gång.

Dessutom firar jag och min man 1-årig bröllopsdag idag.
    Fast det passade vi på att fira redan på alla hjärtans dag eftersom vi inte visste var vi skulle befinna oss idag. Kunde ju lika gärna befunnit oss på förlossningen.

• Weiring

Axxette: Här finns det en till pruttig bebis. Hon sover lite längre än en timme i taget fast precis som Olle så sover hon längre stunder på dagen än på natten. Har också försökt komma underfund med vad som sätter fart på lillmagen .... man listar väl ut det så småningom.

• Weiring

Linda: Lycka till!!

Du har förstås redan åkt in och kan inte läsa detta förräns senare, men du finns i mina tankar. Hoppas allt går bra för er

• Weiring

Linda: Grattis till eran lilla

Kid A: Vilken supersöööt pojke ni har.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!