Inlägg från: snöfall |Visa alla inlägg
  • snöfall

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jaha, då var det BF idag då och fortfarande inget på G här. Det är tur att Snuttan gör sitt för att leverera bebisar till denna tråd Men, snart måste det väl få vara min tur. Snälla. Jag ställer mig i kö efter Morotsjos tror jag

Trodde nästan det var ngt som skulle hända i natt eftersom jag vaknade och hade superont i ryggen. Men, jag måste ha gjort ngt i sömnen - för det var en ihållande smärta och inget som kom och gick i värkar.

Kanske en Saga - har precis likadant. Han ligger klistrad vid min rygg när vi ska somna och så fort jag stiger upp på nätterna för att kissa (vilket händer ganska många gånger per natt) så vaknar han till och frågar alldeles yrvaket (jag undrar om han vet om att han gör det): -Är det ngt jag kan göra för dig? / Säg till om du behöver ngt?
    Så gulligt!

Dags att stiga upp och äta lite frulle!

LYCKA TILL SNUTTAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• snöfall

Häftigt Weiring!!! Men, ännu fler bebisar önskas till denna tråd!!!

• snöfall

God kväll.

Linda - Du var ju helsäker där i ditt melodifestivaltips!! Inte illa!

Roligt att höra att det gått bra för Snuttan, ska bli spännande att höra vad det bidde för ngt.

Åh, vad jag önskar att det var vi.... Bf +2 (snart) och fortfarande inga känningar. Var ute och gick i rask takt idag och visst dras det samman men så fort jag vilar så upphör det. Blä! Fortsatte med dammsugning när jag kom hem efter promenaden men icke sa bebis...

Hild - på sidan 151 tror jag det ska finnas en lista, om det är den sista vet jag inte.

God natt och hoppas vi är många som sätter igång i natt

• snöfall

Nattvinge - Härligt!!! Tänk, snart har ni en bebis hos er.
    Vill också! Håller med Morotsjos "jag är så avundsjuk, jag är så avundsjuk...."
    Vet inte hur jag ska övertala mini där inne att det är sååå mycket trevligare här ute. Den blir bara mer och mer stilla i magen och ibland blir jag allt lite orolig så jag måste buffa lite på den och då kan man få en stilla puff tillbaka. Det börjar med all sannolikhet att vara väldigt trångt där inne.

Hade också mentalt förberett mig på att det skulle dra över tiden men märker att nu när jag väl är över tiden så var jag nog inte så förberedd som jag trodde. Märks på humöret och inte blir det ju bättre när man sover som en kratta och vaknar varannan timma. Magen är såååå tung nu. Kan inte ens föreställa mig hur det ska vara för dig Morotsjos som har två bebisar i magen. Pust!

Nä, nu ska vi ut och aktivera oss med en liten biltur + fika.

Må gott!

• snöfall

Grattis Snuttan - var precis in och kikade på eran Hugo. Jättefin.

Lycka till i morgon Villbliflers!!!! Om inte så länge så har du bebis i famnen.

Snart Bf+3, nu måste det väl ändå snart vara vår tur....

God Natt!

• snöfall

Grattis Ellynil!!!!! Snart har ni er bebis hos er

• snöfall

Oj, vad det har skrivits idag - KUL!!! Tycker att det börjar kännas lite tradigt att gå här hemma nu trots att jag försöker fylla dagarna med div. aktiviteter. Ångrar lite att jag inte härdade ut på jobbet en vecka mer än vad jag gjorde.

Har också en rätt rörlig bebis men det går i vågor. Vissa dagar är den helt stilla för att ta igen det dagen efter...
    Ska till BM på onsdag och jag hade verkligen hoppats på att inte behöva gå dit mer men, men.

Majja - det blir inte tal om att gå tillbaka till din BM i mars för alla vi som är med i denna tråd SKA ha fått sina bebisar innan februari är slut!

Morotsjos - Var hade du beställt din röda fleecetröja ifrån?? Vet att du har skrivit det tidigare men orkar inte leta upp. Tycker att dom verkar jättesköna och härliga! Kanske man skulle ta och roa sig med att shoppa lite för att fördriva tiden

• snöfall

Selmas - Härligt jobbat!!!!! Spännande! Nu börjar det verkligen röra på sig bland bebisfödandet!

• snöfall

Välkommen Selma! Det verkar verkligen ha gått undan!!

• snöfall

Försöker roa mig lite med namn nu när bebis inte verkar vilja titta ut (Bf+4 SUCK )

Behöver lite namnhjälp....

Flicknamn har vi troligen redan bestämt - Wilma, men vi tycker det är svårare med killnamn.

Vi funderar på William eller Wille (ville?). Är lite fundersam på Ville eftersom det rimmar på Pi... !!!!

Sambon har en gammal släkting han tyckte jättemycket om som hette Vilhelm men kallades Ville. Vilhelm tycker vi är rätt svårt att säga och därför kom William med i bilden.

Några andra förslag på fina pojknamn ???

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!