BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Näst sista arbetsdagen nu. Har äntligen bestämt mig för att nu får det vara nog. Hade först tänkt jobba även måndag och tisdag men... nu får maken försörja mig ;.) Är lite rädd för att det ska bli långtråkigt, med tanke på att man kan gå 2 veckor över tiden och det innebär med andra ord 4 veckor hemma. Men, jag skulle tro att man vänjer sig ganska snabbt vid att ta det lite lungare. (Hoppas jag). Kanske jag också skulle försöka ge mig på att putsa fönster någon dag. Här finns tyvärr ingen svärmor som erbjuder sig att göra det. Skulle gladeligen tacka ja Är nog bland det tristaste som finns. Sen så bor vi ut med en ganska traffikerad gata så dom blir snabbt smutsiga igen.
Någon mer som har funderat på alla besök som man har på "sin sida". Tror att jag har närmare 190 besök där och dom allra, allra flesta står det bara Gäst på. Nåja, jag har i och för sig också varit gäst ett antal gånger om jag ska vara ärlig.... Tyvärr så är jag lite hemlighetsfull så dom får nog inte veta så mkt när dom är inne där! Fniss!
Bra jobbat med listan SnutteNuttan. Skönt att det finns ngn som ordnar upp och kan sådana där saker!
Har inga barn själv sedan tidigare så jag har nog svårt att ge råd ang. äldre syskon. Men, däremot vad jag brukar tänka på när jag går och hälsar på familjer där den nyfödda har ett äldre syskon är att alltid köpa med mig ngt till det äldre syskonet också samt ägna tid även åt det. Det är så lätt hänt att all fokus hamnar på den nyfödda. Kan inte vara sååå kul för en storebror/syster att alla besök som kommer bara bryr sig om "den där" plötsligt.
Trevlig kväll.