• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Linda å Fredde
    *skrattar* Det var väl snöfall som blev ordinerad färdknäpp, om jag inte minns fel
    Nää, fy fan säger jag bara!! Har alldeles för ont i mitt stackars underliv & jag vill inte förknippa sex med ngt som man MÅSTE göra & dessutom SMÄRTA... Då får Rolle hellre vara kvar
    *skrattar igen*
    Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Weiring

Axxette: Här finns det en till pruttig bebis. Hon sover lite längre än en timme i taget fast precis som Olle så sover hon längre stunder på dagen än på natten. Har också försökt komma underfund med vad som sätter fart på lillmagen .... man listar väl ut det så småningom.

• Snuttan77

Linda, jag förstår dig, finns inget som kan få mig till att vilja ha sex som jag ser ut och känner mig nu, har visserligen inte ont i underlivet men såväl i fogarna och känner mig allmänt olustig inför tanken.. Fick just ett samtal från sambon, han är på väg hem snart, mådde visst inte så bra plus att alla på hans jobb är på skidresa utom han och en till så de har inte så mycket att föra förutom att rensa i arkiv och sånt.. Trevligt för mig att få sällskap, bara han inte bli sjuk nu och smittar mig!

• Linda å Fredde

Snuttgurka- Tror faktiskt inte att din kropp kommer tillåta dig att bli sjuk nu. Min har inte gjort det iaf.. Har varit uppe i en far som har influensa å vänner som snorar konstant! Däremot klarar min mage inte av baciller.. *hmmm*
    Tvinga i han en massa vätska, alvedon och apelsiner/clementiner i mängder!! Åsså en halsduk runt halsen HELA TIDEN (svettas ut skiten), åsså en thekopp i handen.. massa vila, så hoppas vi att han blir piggare till dess att barnet ska komma
    Kul med sällis, även om han är dålig
    Jag har Fredde hemma i flera dgr nu, det är fördelen med att han ibland jobbar som en galning och man hinner inte träffas mer än ngn timme per dag.. Kompensation!!

• Snuttan77

Linda, det låter bra, kanske stämmer tom, har ju faktisk känt som att förkylningar ska börja men så blir det inget mer, kanske beror på att kroppen är så inställd på att föda, eller inte, så den tillåter inte bacillerna att fastna.. Ska beordra honom sängläga när han kommer hem, tror inte han kommer protestera, han är så trött av att gå upp halv sex varje morgon stackarn, allt för att slippa morgontrafiken och för att kunna komma hem tidigare, vilket jag är tacksam för! Har känt lite småmolande värk men inget mer idag, kan det inte sätta igång för oss på riktigt så vi får njta som de andra mammorna!! :-]
    Härligt för dig att du har Fredde hemma, så kan ni passa på att mysa extra mycket nu innan bebisen kommer. Vad tror du de kommer säga på kontrollen då?

• Linda å Fredde

Ååhh..jag vet inte.. Hoppas att min livmodertapp är mogen, så jag slipper den där j*vla ballongen!! *RÄDD* Sen vill jag höra att dom ska sätta igång mig...Kommer bli mycket, mycket besviken om jag får åka hem utan bebis..vet inte om jag pallar det..
    Nu ska jag dra iväg..hörs av senare idag å mys m sjuklingen nu

• Tokmaja

lagom till Linda går så kommer jag Efter att jag var uppe imorse så tog jag med mig frukosten i sängen och sen somnade jag om efter att ha kollat tv en stund och läst. Så nu klockan 12 är vi redo för dagen Har ställt in alla aktiviteter hemma, dvs städa, diska mm. Blå himmel ute, temometern har jag inte vågat kolla på igen efter chocken i morse. Har på övervåningen är det i alla fall varmt!!

linda - Är urbra på att renovera, talar om för Stefan hela tiden vad det är som behöver fixas. Han är inte lika glad över detta dock Anledningen till att det är så kallt är att vi håller påatt tilläggsisolera huset och sätta panel, var ju inte tänkt att det skulle bli så låååååång vinter och framför inte så kallt..

Snuttgurka - Förkylning är ingen höjdare, men är u gravid så kan ju killen vara sjuk, är ju samma sak enligt ett visst kön

• Snuttan77

Tokmaja, tänkte försöka klara mig undan förkylning, vore ju trist om det kom nu och så kanske förlossningen satte igång, inte så troligt men ändå! Vad skönt att du somnade om, det lyckades inte jag med, sover mindre och mindre känns det som, slumrade iof till framför tv:n nu på fm, tills sambon ringde och väckte mig.. Men jag känner mig inte trött på samma vis som igår. det känns skönt!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!