BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Jag har faktiskt fått microlax av en väninna...att använd OM jag blir förstoppad efteråt..
Hon slet fruktansvärt stackarn.. dröjde nog 5 dgr. Tillslut fick hon microlax av sin BM... *fasar*
Jag har faktiskt fått microlax av en väninna...att använd OM jag blir förstoppad efteråt..
Hon slet fruktansvärt stackarn.. dröjde nog 5 dgr. Tillslut fick hon microlax av sin BM... *fasar*
*skrattar* citerar :"manliga läkare 50+ som bestämmer att _för säkerhets skull_"...hahaha..kanske ligger ngt i det
Givetvis ska noll tolerans för alkohol gälla ALLA som hanterar ett barn. Är inte det sunt förnuft?
Sen är det där en fråga som kommer att diskuteras in i det oändliga.. Var och en gör ju som man vill, med en tanke på att man faktiskt har ansvar för yttligare ett litet liv..
Oavsett vad som rekommenderas eller anses, så vet jag iaf var jag står
Tänker inte bjuda Rolle på en fylla innan den dagen då h*n är 18. Ett glas vin eller en tunna öl..spelar ingen roll.
Gud så jag babblar.. *ler*
SnutteNuttan- ser att ni har en annons på första sidan Men ingen bild??
Fast mig gör det ju inget..vet ju vart jag ska trippa in för att se prinsen
Hild- så skönt att höra, att allt är bra iaf..du var ju så orolig..
Detta hänger nog ihop med din sömnbrist och huvudvärk..att du har varit orolig alltså..
Drick MKT vatten nu oxo. Huvudvärk beror ofta på vätskebrist..
Jag har oxo dragit på mig mängder (!!!) av vatten i kroppen, är ju helt vitprickig i huden, speciellt på fötter å händer! Ingen vacker syn. Åsså har ansiktet svällt..kinder, näsa *morr* och läppar.. Som din BM säger, snart är det dags
Önskar att Fredde oxo skulle kunna få möjligheten att vila ut sig, men NEJ NEJ, åkte på att jobba enda dagen då han var ledig Åsså är det nattskift imrn igen.. *suckar* Hoppas innerligt att han pallar med förlossningen, kommer ju krävas en del av honom oxo. För att inte tala om efter sen...
Men jag är hoppfull iaf.. Vad ska man annars vara?
Men visst, nu är vi trött på denna väntan... MASS-FÖDELSE TACK!!! *tittar upp mot gubben i det blå..igen!!*
Go'morron brudar
Igår kväll blev jag illamående, då Rolle hade disco i magen åsså framkallande det en massa sammandragningar... blää..
Nu fick jag reda på att vänneparet som jag hälsade på i onsdags ligger i magsjuka
Hmm.. undrar hur detta ska gå.. Får väl se om immunförsvaret är tillräckligt starkt då.. pjuuu..*svettas*
Här firar vi Freddes födelsedag
Paket, frukost och nu ska vi mysa i soffan tillsammans en stund...härligt att ha honom hemma några timmar
Hejar vidare på snuttgurka & kanske en saga!!!! Lajban lyser med sin frånvaro.. å inte har jag hört ngt från Malinz81 heller... bebisar i sikte kanske
hild- sköööönt att huvudvärken är borta å att du mår bättre.. Good girl
Hörs av senare..
Det var värst vad många det är dom firar fördelsedagar idag Jag läääängtar till det kommer folk å hyllar Fredde, så jag får äta kladdmuffins med grädde och kramforskaka. Dessutom finns det mandelkubb ( totalt äääälskar kubb) och dammsugare.. 'slickar mig runt munnen*
Varken jag eller Fredrik gillar tårta, så hela februari har snart lyckats gått oss förbi utan tårta!! Tycker alla fyller år just denna månad & därav alla j*vla tåror hit å dit..bläää..
Tur att man får bestämma själv på sin egen födelsedag
Vi har varit ute i solen. Det är ju VÅR ute!! +7 grader, dropp från hustak och solen skiner!! Kan det bli bättre?? Å inga smärtor! Inte ens foglossning... Hoppla!! SKÖNT!!
Fredagkväll kommer jag tillbringa själv, Fredde ska jobba natt...igen!!
Postkodmilj. kl 19.30 6 Let's Dance kl 20.00...sen då???
Ellynil fick i måndags oxo. Lajban har lyst med sin frånvaro. så jag tror hon är på BB..
Snuttgurka verkar vara på G, hoppas iaf
Snöfall är kvar.. BF+6 tror jag..
Kanske en saga har varit in på förlossningen pga allt för snabba hjärtljud på liten. 170-190 tror jag det låg på,, lugnt nu.
Morotsjos kämpar vidare.. Borde banne mig vara hennes tur nu!
hild har varit dålig igår..men verkar må bättre nu.
axxette spanar OS och har haft lite lurerivärkar!
jag har inget nytt att komma med, lite sammandragningar, inget mer...
Undrar om jag glömt ngn... *funderar*
hur kunde jag glömma??
cast77 har passerat Bf..
Tokmaja & Kasper hänger kvar..
Selmas-vet inte vart majja har tagit vägen..å frutti.... *efterlyser*
snöfall är nog inne på BF+7 faktiskt,,,
jag är på BF+ 3..blää..
Hoppas att ni mår bra,, längtar efter bäbis jag oxo