Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

cast77- skämtar du??!!!! Det har minsann inte min BM informerat om, men det kommer ju inte som en chock för mig heller..
    Jaha.. att man ska ha egna kläder, okey..men inte vid förlossningen hoppas jag??!!!
    Å bindor?!! Måste vara ngt nytt, för detta låter ju helt sjukt!! Tänk dom som missar detta då, jag kunde ha varit en av dem.. *arg*
    Tusen tack för info iaf, känns skönt att vara förberedd.. Bara att släpa sin 2xJLO rumpa till apotektet då

• Linda å Fredde

cast77- glömde säga det, att tapeterna var supersnygga!!!! Har sett dem live förr

• Linda å Fredde

Här fixas det för middagen imrn. Snart dukat färdigt, men måste ta en pause.. sååå OTROLIGT ont i underlivet! Är det bara jag som känner så??? Herregud alltså..*suckar* Men det är ju ett tecken iaf

Anniqa-roligt att få läsa lite om hur det har gått för dig. Önskar verkligen att jag oxo får en sådan förlossning. Fort och inga bristningar. Bara bli färdig med allt liksom..

selmas-krya på dig nu.. *skickar en famn med vitaminer* Snuttan- du är ju alldeles tokig Tror inte det finns en av oss andra som gläds så mkt åt smärtor som du..hahaha..

Imrn ska jag plantera om blommorna. Och putsa besticken. Idag putsade jag alla glas.. Sen väntar gardinerna.. Ska bara leta reda på motivationen *söker febrilt*

Ha en fin helg brudar m stora magar eller små bebisar

• Linda å Fredde

God morgon tjejer!
    Uppe för att kolla tjälknulen i ugnen. Ska dra till affären å stå på dörrn när dom öppnar...alltid lika pinsamt.. Sovit oroligt, hoppas att det bara är för middagen ikväll.. och morgondagen.
    Har en otäck känsla i kroppen att ngt inte är som det ska nämligen, men att sätta sitt finger på VAD det är..hmm... *orolig*
    Ska nog leka lite Sherlock här i eftermiddag.. *tar fram förstoringsglaset*
    Kommer (tyvärr) att få läsa ikapp mig på måndag först, då jag är upptagen i hela 2 dgr nu.. Hoppas att ni klarar er utan mitt svammel
    Tjingeling alla stora å små...

• Linda å Fredde

Tjooo hooo!!!

Här kommer en lycklig nyförlovad Linda Vilken helg!! Bara sååå underbar!!
    I lördags hade jag middag för päronen & svärföräldrarna. Fick en uppsjö av blommor och presenter *me like*!!

Igår vaknade jag kl 8 på morgonen, pigg å alert. Väntade en timme innan Fredde vaknade, sen ordnade han frukost till mig, medan jag låg å myste under täcket i soffan
    Vi förlovade oss under täcket.
    Jag fick ett kort med otroligt vackert skrivna ord från Fredde (gissa om tårarna sprutade) och därefter ringen på fingret Men mina fingrar hade ju svällt en del *hmmmfr* så fingret blev blått..skynda skynda att ta bort.. *fick panik*
    Sen tog vi oss en promenad i det vackra "vårvädret", solen sken å det droppade från hustaken.. *myyyys*

Var ju meningen att vi skulle gå på bio i S-vall, men det gick ingen bra film som vi/jag ville se, och att gå på bio bara för att..nää! Så vi hyrde 3 filmer ist! Lika bra det. Jag har ju sådana problem att gå numera, smärtor i underlivet som heter duga..
    Så, alltså.. Vi åt en lyxmiddag på Hotell Höga Kusten och sen åkte vi hem till soffan å kramades under filmen "cinderellaman" *rekommenderar*

Har läst ikapp mig nu. Verkar som saker å ting går framåt för vissa iaf Här är det stiltje.. Inget händer!! Har lagt in bilder på ringarna *lycklig* och ska ta kort på vaggan som nu är färdig oxo.
    Fattas bara en bebis nu *lockar på Rolle*

• Linda å Fredde

kanske en saga- har oxo köpt en likadan sovpåse till Rolle Jättefin tycker jag

TUSEN TACK för alla gratulationer tjejer
    Ni är för söta...

Jag hade en önskan till min 30 årsdag och det var en ring på fingret.. Den slog in!! *skriker av lycka*
    Fredde planerade allt själv. Jag fick lämna in önskemål om hur jag ville att ringen skulle se ut, så jag visste ju att ngt var på G
    Älskar silver, hatar guld, rött guld iaf. Så det blev breda, släta ringar i vitt guld

Bröllopet får vänta ett år. Tycker att 2006 bjuder på tillräckligt med överraskningar. En liten Rolle och ett löfte om evig kärlek.. Kan leva lääänge på det.. *ler sött*

Ska skriva om dagen i min dagbok nu. Finns att läsa senare för er som har lust. Ska oxo lägga in en bild på vaggan. Knäppt en miljon bilder idag, på vaggan, blommor, ringar och gåvor!! Hääärligt!!
    Kram från mig, Fredde å lilla magen

• Linda å Fredde

Sitter å inväntar dokumentären, desperat HW får vänta en vecka, eller så ser jag reprisen

Selmas-men stackare där..varför ska d vara så jobbigt nu?? Hoppas att det blir bättre snart iaf.. Fick du svar eller löste du det där m bloggen???

morotsjos- men lille sonen då!! Igen!? Man får ju verkligen hoppas att han har avverkat alla sjukdomar för ett år framöver nu. Speciellt då det kommer två småtroll till snart *puschar på trollen*

Som sagt, VAR är Snuttan??? *spanar*
    Anniqa- Jag SKA bädda rent imrn, så sen håller jag tummarna hårt!! Vill så gärna bli färdig med detta nu..

• Linda å Fredde

Kliver in å vad ser jag??!!

-SNUTTAN!!! Vänta på mig, jag vill oxo hänga med!!

Lycka till tjejen..håller tummarna!!!

• Linda å Fredde

Här är jag *vinkar glatt* dock utan Rolle...

*skrattar*
    Som axxette sa- nyförlovad å alldeles upp i tok här hemma Vill ju bara krama Fredde heeela tiden..
    Har varit såååå otroligt trött nu i 2 dgr.. fattar inte.. Dunkade 2 apelsiner i ett nafs igår, mera järntabletter å juice, hoppas att jag blir piggare snart..

Har läst ikapp mig nu. Många som har det jobbigt m sömnen, amningströjor och Bh snack. Får mig ett gott skratt emellanåt, vi upplever allt så olika och uttrycker oss så härligt!
    Hoppas dock att Frutti mår bättre idag.. *kramar om*
    Åsså GRATTIS i efterskott Snuttan!!! *skjuter raketer* har du kvar nå tårta till mig?? *dreglar*

Jag LOVAR härmed att jag SKA meddela innan jag sticker på BB! Så inte ni blir oroliga igen *handen på lagboken*

• Linda å Fredde

Go'morron tjejer..

Är lite småsur idag. Fredrik satt vid datorn från halv 4 igår em till halv 3 i natt
    Så jag tycker att jag har full rätt att vara lite smått irriterad idag. Fick iaf fotmassage mellan spelvarven men nå mer uppmärksamhet var d ju inte
    Känner liksom att jag behöver det nu..Har dessutom funnit yttligare två bristningar på magen. Alltså tre totalt. Inget att höja rösten över, men jag fann dem igår å det var helt fel dag.
    Morotsjos- jag kan verkligen se dig, hur du går an med det ena efter det andra. Du tog verkligen din BM bokstavligt å körde igång aktiviteterna Skulle aldrig orka själv.. Du är tokig..*skratt*
    kanske en saga- hmm.. Jo, i det sista har även Fredde krypit närmare. Men kanske inte i lika stor mån som din, hild å snöfalls karl. Kan det bero på att dom är lite orolig själv och spända..?? *spekulerar* Eller handlar det om ngt annat??
    cast77- fortfarande ett slott? Så du har oxo kommit igång m snarkningen Jag fick ju lov att köpa öronproppar till min bättre hälft, men jag tror bestämt att de har avtagit lite nu. Det som stör mest på nätterna är nog när jag välter mig ur sängen för att gå på toa..minst 3 ggr varje natt..
    Lajban- Hur går det m köket???
    Villblifler- ååhh snart har du oxo en bebis *avis* bara 3 dgr kvar. Passa på att vila nu..
    Sist men inte minst, SNUTTAN- jätteroligt för er!! Hoppas att allt går bra,(du får läsa detta sen..) du har ju sett fram mot dessa värkar, så nu är det bara att kör hårt

Fortfarande en j*vla smärta i underlivet, LESS är bara förnamnet, flytningar (ursäkta detaljer) till tusen!! AAAHHH!! Blir galen! Vill att Rolle ska komma ut nu! *bestämd*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!