Go'morron tjejer..
Är lite småsur idag. Fredrik satt vid datorn från halv 4 igår em till halv 3 i natt
Så jag tycker att jag har full rätt att vara lite smått irriterad idag. Fick iaf fotmassage mellan spelvarven men nå mer uppmärksamhet var d ju inte
Känner liksom att jag behöver det nu..Har dessutom funnit yttligare två bristningar på magen. Alltså tre totalt. Inget att höja rösten över, men jag fann dem igår å det var helt fel dag.
Morotsjos- jag kan verkligen se dig, hur du går an med det ena efter det andra. Du tog verkligen din BM bokstavligt å körde igång aktiviteterna Skulle aldrig orka själv.. Du är tokig..*skratt*
kanske en saga- hmm.. Jo, i det sista har även Fredde krypit närmare. Men kanske inte i lika stor mån som din, hild å snöfalls karl. Kan det bero på att dom är lite orolig själv och spända..?? *spekulerar* Eller handlar det om ngt annat??
cast77- fortfarande ett slott? Så du har oxo kommit igång m snarkningen Jag fick ju lov att köpa öronproppar till min bättre hälft, men jag tror bestämt att de har avtagit lite nu. Det som stör mest på nätterna är nog när jag välter mig ur sängen för att gå på toa..minst 3 ggr varje natt..
Lajban- Hur går det m köket???
Villblifler- ååhh snart har du oxo en bebis *avis* bara 3 dgr kvar. Passa på att vila nu..
Sist men inte minst, SNUTTAN- jätteroligt för er!! Hoppas att allt går bra,(du får läsa detta sen..) du har ju sett fram mot dessa värkar, så nu är det bara att kör hårt
Fortfarande en j*vla smärta i underlivet, LESS är bara förnamnet, flytningar (ursäkta detaljer) till tusen!! AAAHHH!! Blir galen! Vill att Rolle ska komma ut nu! *bestämd*