Inlägg från: morotsjos |Visa alla inlägg
  • morotsjos

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Weiring, stort lycka till (antar att du redan åkt, men du finns i alla fall i mina tankar!).
    Buffa, grattis!

Ni andra, känns skönt att någon av er vill hålla mig sällskap ett tag till. Trodde aldrig att jag skulle sitta här 37+6 och tjura över att de aldrig vill komma ut. Hade snarare befarat två SMÅtroll födda i v 32. Är väl egentligen ett lyxproblem tänker jag, finns ju så många som får sina barn så himla tidigt och det kan ju inte vara så lattjo. Men nu tycker ju t o m min bm att det är dags för småtrollen att lämna magen så VAR HÅLLER NI HUS NÅGONSTANS?!

Är så attans trött på sammandragningar, småont och tryck neråt. Kan det inte bara börja hända något?!

• morotsjos

Snart din tur Sandrew!

Jag är lagom försiktig med maten. Har läst en del mikrobiologi, så jag har lite koll den vägen. Dessutom har jag haft toxoplasmos som man är lite rädd för, och det blir man immun mot. Lagom är bäst

Apropå mat, nu är det lunchdags, måste ha hunnit äta tills kombinationsstörtloppet börjar, sen blir det för spännande.

• morotsjos

hild, jag vet inte. Det var när jag var tonåring för mååååånga år sedan .

• morotsjos

Blääää vad jag är trött på att vara gravid. Vill inte alls mer. Kan det inte sätta igång någon gång?! *surar* Måste nog äta en kanelbulle för att muntra upp mig...

Ha en trevlig fredagkväll alla!

• morotsjos

Kikar in och kollar efter nyheter. Grymt nyfiken på om det blivit några fler bebisar. Här är allt lugnt i alla fall. Ser fram emot melodifestivalen och tittar med ett halvt öga på hockeyn.

• morotsjos

Tokmaja, jag tror att det finns en länk på startsidan. Välkommen hit förresten.

Ja, som synes inga småtroll inatt heller. Skönt att höra att allt gått bra för SnutteNuttan, nyfiken på fler nyheter. och Weiring också, hur har det gått för henne?

Om nån hittar startknappen för förlossning eller rätt magiska ramsa, så säg till !

• morotsjos

*håller tummarna för nattvinge* och trallar vidare på "avundsjuk jag är så avundsjuk". Men jag försöker tänka att det är ett lyxproblem att tycka att det är tungt med tvillingar i v 39, sååå mycket hellre det här än två små fågelungar på knappa kilot på neo. Därmed inte sagt att det inte är dags för dem att komma ut...

• morotsjos

fruL, lägg du in dig själv. Det är SnutteNuttan som brukar hålla koll på listan, men hon fick ju barn häromdagen så hon kanske inte har tid nu riktig. Du kan ju hojta till när hon visar sig här igen, så att hon också har koll.

Varför är man så tramsig?! Jag vet ju att det inte dröjer mer än max 2½ vecka kanske tills barnen är här hos mig, men det känns ändå som världens katastrof att det inte satt igång än. Jag menar, vad är 2½ vecka om ett halvår? Vad är 2½ vecka när man väl sitter där med sina troll i famnen? Och hur fort går inte två och en halv vecka i vanliga fall?

• morotsjos

Nä, inte missat, just kikat. Och vad fin han är! För det står att det är en Hugo i gästboken så det kan ju inte vara annat än en han. Vill också! *tjurar*

Lycka till villblifler!

• morotsjos

Välkommen hem SnutteNuttan! Ber om ursäkt för att jag uppmanade vem det nu var att skriva i listan, men jag tänkte att du säkert gör en koll när du är tillbaka så att du kan göra en ny fin lista åt oss . Och grattis förresten (skrev ju iofs i din gb)! Han är jättefin, din Hugo!

Spännande, Ellynil, då är det bara en fråga om kort tid nu. Kommer att sluta med att jag med mina twins sitter här ensam utan barn i början av mars *tjurar för åttiotolfte gången*. Men jag är jätteglad för er andra, och tids nog blir det väl min tur.

Selmas, ser fram emot täta uppdateringar, jag har inget planerat för dagen utan kommer att hänga här i väntan på rapporter om värkar och annat "skoj"!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!