Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

God morgon alla solstrålar *tittar på*

Jaha.. Så var det dags för en förkylning i detta hem oxo. Smittar ni via datorn tro?
    Fredde har låtit som en perkulator i natt. Och han som aldrig blir sjuk... Nu hoppas jag innerligt på att jag slipper undan. Orkar inte dras med ngt sådant nu när det börjar dra ihop sig.. Åsså har jag en kommande middag att fixa på lördag. Tänk om det inte blir av nu då..vill ju inte smitta ner alla..
    Men ännu värre är att jag å Fredde ska myyyysa tillsammans på söndag. Vi ska förmodligen gå på bio i s-vall och äta ute. Linda fyller år, förstår ni Så detta har jag sett fram mot länge.. Jag säger förmodligen, för man vet ju inte om Fredde har planerat ngt annat

Förstår inte detta m förkylningar. Denna vinter verkar ju smittan bara snurrat runt hela tiden. Samma personer blir drabbade flera ggr.. Morotjos, din son har väl varit en av d drabbade några ggr..? *tycker synd om*
    Men nu, blivande mödrar, måste vi ladda upp med motståndskraft för dessa baciller!!! *rustar upp*

• Linda å Fredde

Tack för tips cast77!! Superkul att se dig igen!! Har du saknat oss? *ler*
    Ska ner på stan nu å ska rusa in på apoteket..förkylnings hokus pokus å nässpray Tjoo hoo...

• Linda å Fredde

Morotsjos- Jättefin mage!! Å stOr!! Fascinerande med tvillingmagar, fast jag kan förstå att du kanske inte tycker att det är lika kul, ser ju som sagt väldigt tungt ut. Tycker att dina småtroll kan komma ut nu
    Weiring- *viftar* Här har du en till som inte kommer överens med sin BM. Hoppas att d var sista gången jag såg henne igår!! Precis som du, har jag vänner, bekanta, familj & FL som stöd och infoplank
    Snuttan- Bara klaga på du!! Finns här å tar emot å bollar tillbaka lite smått emellanåt
    Lajban- Jag har oxo ont i underlivet!! Går väldigt bredbent å vankar fram.. Men alla tecken på framfart välkomnas av mig. Annars är d lite för lugnt på den fronten för min del.. Försökte komma in på din sida för att se magbilden, men kom endast till din press..har du uppdaterat nya FL???
    kanske en saga- du har verkligen söta barn du
    harley- skrev ngt sånt igår hos BM.. Mina önskemål ang smärtlindring vid förlossningen. Var inget märkvärdigt, men så är min BM knäpp oxo..

Har slagit in alla presenter till Fredde nyss å gömt dem i lägenheten. Han fyller den 24e,några dagar efter BF, så jag gjorde bort dt nu, så slipper jag stressa m det sen. Kan tyvärr inte berätta vad det är, då han ibland får för sig att gå in å spana runt å läsa lite på vår sida.. Min mästerdektektiv

• Linda å Fredde

axxette- Jag vet inte vilken film vi ska gå på..Hade nog velat se "rock-blabla mountain ngt" Undrar om du blev klokare nu jag vågar ju inte ens boka biljetter ifall Fredde har planerat ngt annat. Men det är ju inte direkt så att vi kan hitta på vad som helst.. laserhall eller hoppa fallskärm är ju ganska uteslutet
    Tycker att det har gått en jäkla massa reklam på tv i det sista för en massa filmer, men nu står det banne mig still i skallen.. *knackar på*
    Woody Allen? var det det du sa? Hmm.. är inte allt för glad i hans filmer jag... men man kan ju alltid ge honom en 10e chans

• Linda å Fredde

axxette- hehe.. kan se dig försöka släpa på eländet iaf Annars låter det ju inte som en dum ide. Kan du inte ge honom ett "presentkort" på en verktygsbänk då?? Så får han vad han vill ha.. Å du slipper kånka..
    Tyckte det var en bra ide att vara ute i god tid denna gång. Säkert första å sista gången.. Efter graviditeten så återgår jag till den normala alltid-i-sista-minuten-Linda (gällande gåvor alltså)

Snuttan- igen?! Vad lustigt, att det kan bli så alltså.. Kanske inte så kul att det sker ute bland folk.. Jag skulle dööö.. d där med att ngt sånt ska ske (spec. att vattnet går) ute bland folk är verkligen en mardröm!! Skulle tänkt samma tanke som du, pissat på sig.. Fast man kan ju inte gå å oroa sig för det heller, då blir man ju inlåst i lägenheten resten av tiden. Vem vill det?

Angelbabe- Stort grattis

Ska lägga in nya magbilder nu, ta en titt på lillmagen om ni har lust

• Linda å Fredde

axxette- beta.familjeliv.se Lycka till & helt rätt det där med presentkort.. De mesta går ju att lösa!
    Ang BF och förlossning. Jag har ställt in mig på att Rolle kommer minst en vecka senare än BF, fram mot slutet av februari. Lika bra, för denna mage och bebis verkar inte ha bråttom alls.. Bara se hur högt min mage står

• Linda å Fredde

kanske en saga- har oxo upptäckt det!! Uppmanar ALLA att uppdatera. men jag har upptäckt att det kan ta en stund, ett dygn eller så innan allt är ok. Det är iaf irriterande..men vi kan ju gå tillbaka till den gamla FL oxo, för att göra sånt.. Dom skulle ju fungera parallellt m varann , vad jag förstod på Snuttan.
    Vi får ha tålamod.. men det är ngt som jag har lite av just nu.. Blir ju irriterad för minsta lilla som blir fel..

• Linda å Fredde

sen undrar jag, Snuttan, när stängs denna tråden?? Tror du att alla hinner få innan den slocknar??
    Om ej, vad döper du den till sen? Samma eller lägger vi ner allt?? *hoppas inte*
    Förståligt att inte man kommer att ha samma tid, men d är ju ändå roligt att kunna titta in ngn gång och se hur alla mår å hur våra mirakel växer..

• Linda å Fredde

frutti- *skrattar* Oj Oj oJ!! jag har verkliga problem att ta mig in i bilen!! Vig som en pansarvagn!! Att behöva lyfta in det ena benet efter det andra, å nästa ramlar ut igen när man ska stänga dörren.. Herreguuud.. Ja, jag vet hur det känna

• Linda å Fredde

Har varit å handlat inför middagen på lördag.
    har mått jättekonstigt sedan vi kom hem igen. Otroligt öm i underlivet.. åsså fick jag ont i magen, började nästan må illa.. detta är inte kul.. åsså ska Fredde iväg i natt å jobba Blir lite orolig över att vara själv.. Men det går säkert över, sen..
    Har oxo TENS apparat. Haft sedan v24, pga ligamentsmärtorna. Vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska bry mig om att släpa med den till BB. Tror jag gör som så att jag kör den hemma. Okey..kanske under bilfärden oxo..sen får vi se. Ser fram mot akupunktur, aldrig prövat och har hört att det är supert!!
    Ska läsa Harleys förlossningsbrev nu

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!