BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Tack fölresten SnutteNuttan "slempropp", för att jag nu vet mer om den nya versionen av fl. Hur kommer man dit nu igen?
Tack fölresten SnutteNuttan "slempropp", för att jag nu vet mer om den nya versionen av fl. Hur kommer man dit nu igen?
Jösses vad ni har skrivit i dag! Roligt!
TENS fungerad ejättebra för mig förra förlossningen ,har beställt en till denna också. Det lindrade den, dels var det bra att ha något att ratta på.
cast 77: så du får in benen i bilen? Det är mitt största problem, att lyfta in benen...
Det kanske börjar närma sig nu då morotsjos, men man ska väl inte hoppas för mycket...
Nu har jag också uppgraderat! Man blir lite sugen på att bli PLUSmedlem, men inte för pengar! Kan man kvalificera sig på något sätt?
Vem av er var det som sålt mammakläder på Tradera? Hur sköttes betalningen? Funderar på att sälja lite saker som står och "skräpar"...
Godkväll!
Inte ett tecken på att man närmar sig förlossning här inte. Inga förvärkar som smärtar och inget kräks. Skönt iofs. Nu är det snart 2 veckor kvar till bf.
hild: har dom inte cd-spelare på förlossningen? Här finns både det och TV!
I kväll är det Lasse Winnerbäck på P3Live!!!
Anniqa: Fort och inga bristningar låter som en bra melodi. Även om du verkar ha haft ont och jobbigt med kräks. Jättegrattis till dig!
Kul med tjejmiddag men trist med svullna fingrar!
SnutteNuttan! Hoppas du lyssnade på lasse i går, kl. 21 var det. Jag var faktiskt på konserten! Ha rköpt till turnéavslutningen på Zinkensdamm i Stockholm i augusti också. *älskar Lasse*
Hur har ni det med förvärkarna i dag då?
Jag vaknade flera gånger i natt och svettades som om det vore högsommar. Trodde nog något var på gång, men icke sa nicke. Jag låg nog helt enkelt för långt in under täcket
Solen strålar och snön gnistrar! Ska en sväng på stan och fika lite också. Sen kommer syrran med familj i eftermiddag.
Kul fruL! Vi har samma bf! Tittade in hos dig, men kom inte åt gästboken, antagligen för att jag kör på betaversionen just nu.
RS är helläskigt! Man kan ju inte hålla sonen från förskolan första månaderna bara för det. Men får väl vara extra noga med att tvätta händer och ansikte när han kommer hem, och sig själv också förstås.
Angående att låta folk hålla... visst är det svårt att säga nej, men man kan ju vänta tills de frågar och då faktiskt säga nej om de verkar snuviga. Dessutom tycker jag att besök kan vänta tills man kommit hem och "landat". *tycker*
Har stenhård mage i dag så fort jag rör mig. Har därför legat på soffan och kollat på OS en hel del
På mitt sjukhus har de också besöksförbud, förutom ute i fiket. Jag tycker det känns bra att det int springer en massa folk överallt...
De flesta som kom hem och hälsade på förra gången hade med sig fike, eller erbjöd sig. Släktingar som kom långväga hade med sig mat t.o.m. Jätteskönt!
Men precis som du skriver SnutteNuttan, vi är alla olika och tycker olika saker är jobbiga. Tur är väl det...
I dag ska jag först åka snowboard i pipen och sen köra störtlopp *saknar*
villblifler: Får inte ens syskon komma???
Så ni har också geggiga flytningar, skönt at thöra. Då är det nog normalt då...
Jag har mått tjyvigt i dag, illamående som kommit och gått, magknip och extra mycket gaser
Har ju hört att det hela kan börja så, men jag är inte redo riktigt än! Bebis är ju sååå liten fortfarande, väntar gärna ett par veckor till. (Med risk för att bli ignorerad här inne där de flesta längtar järnet...) Men det är klart, ska jag må så här är det ju inge roligt.
Jag har också tid varannan vecka hos bm nu sen någon månad tillbaka. Varje vecka låter ofta- om man går över tiden kanske?
Mådde ju så tjyvigt i går, mår bättre i dag, men önskar att jag var ledig i stället för att jobba halvtid. Menmen, jag får stå ut denna vecka också. Samtidigt är det ju kul att träffa jobbarkompisarna! Det blir lite mer fika än vanligt...
salvor: lite olja till badet, inotyol till röda och irriterade hudpartier, miniderm till torr hud. Annars har jag inget mer, jo, lite hydrokortison för eventuella böjveckseksem.
morotsjos, du skrev något om att du går på övertid... Då är det ju övertidstillägg som gäller. Vad ska vi begära? Fungerande dubbelamning? *fniss*
Må gott!