Inlägg från: Snuttan77 |Visa alla inlägg
  • Snuttan77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Fler än jag som har nerräkning nu? Jag längtar så efter att bli av med den här magen, den börjar göra ont och känns riktigt jobbig, fast så är det väl säkert för många när det börjar närma sig, skulle vara intressant att höra från andra med erfarenhet hur det känts för er när det "startar". Har ni haft ont på nåt visst vis, känt nåt speciellt i kroppen eller så. Jag har haft ont i ryggslutet väldigt mycket ända sen igår och även haft ont i magen, tänker nog lite väl positivt att det ska vara på gång men ändå..

• Snuttan77

Ska ha bebis 25/2 har jag tänkt, men jag har en känsla av att jag och sambon är ensamma om det och bebisen vill annat, vi får se!

• Snuttan77

Hild och Axette, här där jag bor ska man få varje vecka efter vecka 36, förutom jag verkar det som för jag har otur att få en bm som inte har tider, men efter den här veckan borde jag få gå en gång i veckan. Ska dit imorn och berätta om mina värkar så får vi se vad hon säger.

• Snuttan77

Anniqa, ta gips om du vill ha avgjutningar, annars kan man göra avtryck med färg på papper, blir oxå fint.

• Snuttan77

Snöfall.. Jag har hört att det där med Hallonbladste ska vara bra, om inte annat för att livmodern ska få träna lite extra innan förlossningen. Skickade iväg sambon för att se om de har det på hälsokosten här, risken finns ju att det inte finns, men kan ju vara värt ett försök. Är det nån annan här som har testat det? Hoppas att du och alla andra otåliga väntande snart får belöningen för att vi väntat!

• Snuttan77

Grattis SnutteNuttan!! Kan du skicka lite sånt till oss andra väntande oxå, nåt hemligt trick? Håller tummarna för att det håller i sig!

• Snuttan77

Vad härligt att ha en kompis på besök Linda! Jag önskar mina bodde närmre, men jag hade faktiskt en kompis här för några veckor sen, hon lagade all mat och beordrade mig att ligga i soffan bara, lite jobbigt men samtidigt skönt. Vad göra alla andra för att fördriva dagarna?

• Snuttan77

Tack för era svar, ibland så funderar jag om jag är den enda som sitter så mycket vid datorn, fast det blir inte så långa stunder, får ont i fogarna efter ett tag. Jag förstår din känsla med magen Linda, jag känner likadant, och jag tycker att vi får känna så, de är ju inte så drabbade av den förutom att deras sambos klagar lite ibland, det kan dom väl tåla! Det där med dammsugandet klarar inte jag, annars skulle jag gärna göra det, speciellt idag då vi fått var tvättmaskin installerad, men det får vara så får sambon ta det när han kommer hem, stackarn, får göra det mesta nu och stå ut med mycket..

• Snuttan77

Hild, hur länge har du kvar? Ja, visst är det konstigt att dagarna går, jag har varit hemma sen slutet av december och trodde jag skulle dö av tristess innan men jag har känt att min ork har börjat tryta så det är ganska skönt att vila upp sig innan bebisen kommer. Inte alla som får den chansen. Är väldigt mycket OS här oxå, får man ju se positivt att det finns nåt annat än att sitta här som man kan fördriva tiden med!

• Snuttan77

Morotsjos, förstår dig, även om jag har en vecka kvar så är jag så less på att gå och ha ont, jobbigt att veta att rätt vad det är så viker sig benet pga fogarna.. När ska det ta slut?!? Kanelbulle sätter säkert igång det, om du bara äter tillräckligt många så kanske du trycker ut bebisen för att det blir fullt.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!