kantarellkisse skrev 2011-10-11 21:40:25 följande:
Fast det håller jag inte med dig om även om jag nu är partisk. De flesta kritiserar ju mitt case för att det just är embryodonation och inte enkel äggdonation. Problematiken bakom är bla upprepade missfall följt av förtida klimakterie (också förklaringen till missfallen - dåliga ägg helt enkelt). Att jag råkar vara singel är väl möjligen det som skiljer isf.
Du fick ju typ några minuter med misslyckat äl-test vilket jag knappt ser som upplysande ö.h.t . Tyvärr,jag hade gärna fått veta mer om just EA. Hur många som gör det,vilka länder som gör det,hur många som lyckas o.s.v. Det saknas även totalt par med upprepade missfall och vårdens dåliga bemötande/brist på kunskap runt det och hur långt andra länder kommit. Jag gillar helt enkelt inte programmet,känner inte igen mig i nån förutom möjligen dig och du finns ju här om jag vill veta mer. 3:an vägrar jag se-"alla" adopterar eller får göra IVF efter IVF efter IVF... Och inget är aktuellt för vår del. Och visa UL på en gravid,nej,då skulle jag SPY känner jag om jag såg det! Så himla opassande! Jag ville veta mer om såna som oss- såna som inga alternativ har utom utomlands. Att folk "enkelt" löser det som i programmen gör mig bara ännu mer bitter och det är det sista jag behöver. Jag ville se andra misslyckas och veta hur de går vidare-inte känna avundsjuka på såna som får 16 ägg i frysen eller kan hämta hem barn bara för att de anses bättre förälder än mig...