Trend på TV om ofrivillig barnlöshet.
Vad menar du ? Det är väl jättebra att det visas från den sidan oxå. Har ju varit en del BB program och unga mödrar och allt vad det heter.
Om du inte vill titta är upp till dig men jag undrar lite varför ?
Vad menar du ? Det är väl jättebra att det visas från den sidan oxå. Har ju varit en del BB program och unga mödrar och allt vad det heter.
Om du inte vill titta är upp till dig men jag undrar lite varför ?
Jag förstår ändå inte vad du menar och vad problemet är?
Ja jag med ska titta. Hoppas att många som inte håller på med IVF tittar och får ert hum om hur jobbigt det kan vara.
Tror inte dem kommer vara kritiska mot klinikerna. Det är inte det programmen ska handla om. Inte om jag har förrått det rätt i alla fall.
Som sagt har egentligen ingen aning men det känns inte som om den typen av program.
Vad är det som inte klinikerna gör? Lite OT men blir nyfiken. Har inte hört det förut :)
Ok. Gör mig inte mycket klokare men tack för ditt svar :)
Jag går på RPC i Uppsala. Dem har två egna kuratorer. Så himla bra. Det borde vara standard överallt.
Blondina: vi fick frågan direkt och har gått ett par gånger.
Håller med. Gillar det mkt mer än SVTs program. Det är oxå bra men lite mycket snack.
Villaågärna. Men det är ju verkligheten. Det är lika jobbigt för alla. Heterosexuell eller homosexuell. Singel eller inte.
Tycker det är super att dem visar det från alla olika sidor.
Det kanske kommer? Hur många program är det kvar? Eller är det slut nu?