• Zinfandel

Trend på TV om ofrivillig barnlöshet.

Hoppas de vågar vara kritiska mot klinikerna.... (och att de inte är sponsrade av nån klinik....)

• Zinfandel

Eftersom klinikerna inte gör allt de kan så borde det vara av betydelse men jag antar att det inte är så.

• Zinfandel

De gör väl inte mer än standard precis... Det finns vääääldigt mycket mer att göra. Individbaserade behandlingar hade varit önskvärt! 

• Zinfandel

Men är det inte just det som är grejen, att vi är beroende av våra kliniker (vilket vi inte är eftersom det finns en värld full av kliniker) och att vi förutsätter att de gör vad de kan...? Och när man uppdagar att så inte är fallet så blir kliniken mitt problem och en stor del av vår barnlöshet, det slår alltså tillbaks på patienten. Kantarellnisse, jag menade inte att patienten skulle vara kritisk, det har jag full förståelse för att man inte orkar men att programmet hade tagit upp tex de stora ekonomiska skillnaderna som kan vara avgörande för barn eller inte barn.

Jaja, jag uppskattar att det görs program i ämnet, att det uppmärksammas och att man belyser detta vanliga problem. Håller helt med Kalimero och hoppas på realistiska vinklingar, därför uppskattar jag din medverkan Kantarellnisse som har allt annat än en fluffig historia. Ser fram emot programmen! Glad

• Zinfandel

Förlåt, kära vän, här kallar jag dig för nisse, förlåt!!! Snacka om bristande uppmärksamhet... SkämsJag ber om ursäkt!! KantarellKisse, ska bli intressant att följa din tappra resa! Skönt att nån som varit igenom mycket ställer upp Hjärta

• Zinfandel

Kantarellkisse: du var strålande!! Den mest äkta och jordnära. Stor tack & kram till dig!

Svar på tråden Trend på TV om ofrivillig barnlöshet.