• apsolut

Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?

Jag förstår att många inte använder kondomer, många försöker ju bli med barn/är i fasta relationer/använder andra prev.medel etc. Men om du nu skulle bli tvungen att köpa kondomer, skulle du tycka att det var pinsamt?

Omröstningsfrågan är:

Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer? 

Följdfrågor: 

Kondomerna finns ju ofta bakom kassören/skan, det finns olika storlekar, olika smaker, knottriga, vanliga etc etc.

Skulle du ta någon i högen eller skulle du beskriva vad du verkligen behövde? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?
  • apsolut

Jag jobbar i affär och fick en (enligt mig) äcklig gammal gubbe som luktade, var stor och ofräsch som kom och frågade var vi hade kondomer..... Jag visade stället som var placerat precis sidan om där jag satt i kassan, Då kom jag på misstaget att vi hade blandat storlekar och former på samma krok... Hans nästa fråga var "vad finns det för olika?" Hahaha. Det tyckte jag var pinsamt. Det var ganska nytt för oss att sälja just kondomer, vi hade inte haft det innan utan fick det i samband med att alvedon osv blev tillåtet att sälja i vanliga affärer. Isch han var så äcklig, luktade lång väg (säkert synd om honom).

• apsolut

"Kan du hjälpa mig? Jag behöver kondomer.. De ska vara extra stora, massor med knottror på också måste det vara APELSINsmak" ha ha ha ha. 

Jag skulle nog dö som kassörska om någon kom med en redig beskrivning på vad de behövde  

Svar på tråden Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?