• apsolut

Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?

Jag förstår att många inte använder kondomer, många försöker ju bli med barn/är i fasta relationer/använder andra prev.medel etc. Men om du nu skulle bli tvungen att köpa kondomer, skulle du tycka att det var pinsamt?

Omröstningsfrågan är:

Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer? 

Följdfrågor: 

Kondomerna finns ju ofta bakom kassören/skan, det finns olika storlekar, olika smaker, knottriga, vanliga etc etc.

Skulle du ta någon i högen eller skulle du beskriva vad du verkligen behövde? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?
  • En Åsa

Jag har aldrig köpt kondomer men ja, jag skulle tycka att det var pinsamt. Kassörskan skulle ju tänka "JAHAJA, här ska hem och KNULLAS minsann" fast jag tycker inte att det är pinsamt att  köpa toapapper... Jag skulle inte ha några önskemål om sort heller men så vet jag ju knappt vad som finns. Men skulle jag köpa det skulle jag nog köpa på nätet.

• C31

Nej. Alla ligger ju liksom. Apoteket är bra annars, där plockar man själv Glad

• Ginny

Jag har bara köpt kondomer på Apoteket och det har inte varit pinsamt.

• apsolut

Jag jobbar i affär och fick en (enligt mig) äcklig gammal gubbe som luktade, var stor och ofräsch som kom och frågade var vi hade kondomer..... Jag visade stället som var placerat precis sidan om där jag satt i kassan, Då kom jag på misstaget att vi hade blandat storlekar och former på samma krok... Hans nästa fråga var "vad finns det för olika?" Hahaha. Det tyckte jag var pinsamt. Det var ganska nytt för oss att sälja just kondomer, vi hade inte haft det innan utan fick det i samband med att alvedon osv blev tillåtet att sälja i vanliga affärer. Isch han var så äcklig, luktade lång väg (säkert synd om honom).

• anna01

Jag tycker inte de är pinsamt eftersom jag har 3 barn och uppenbarligen har sex Glad Men jag skulle aldrig våga diskutera sort och på vilket sett de är bra, de är jag alldeles för feg för Cool

Mio 000220 Max 051121 Elliot 110720
  • Nintendo

Jag har aldrig köpt kondomer över disk men skulle absolut inte skämmas och hade berättat precis vilka jag ville ha.

Jag köper över internet, det är både billigt och smidigt! :)

• apsolut

"Kan du hjälpa mig? Jag behöver kondomer.. De ska vara extra stora, massor med knottror på också måste det vara APELSINsmak" ha ha ha ha. 

Jag skulle nog dö som kassörska om någon kom med en redig beskrivning på vad de behövde  

• IsDimma

Njae. Inte att köpa men jag handlar inte kondomer där man måste be om dom, jag vill plocka själv.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • lövet2

Till min stora skam måste jag säga ja. Jag får för mig att kassörskan ska tänka "Ja, herregud så bra att de äntligen har lärt sig att använda preventivmedel!". Skäms

• IsDimma

Lövet: Haha *kan inte låta bli att le lite*

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Tycker du att det är pinsamt att köpa kondomer?