Fler gravida i Jönköping med omnejd?
Finns det fler gravida där ute i Jönköping eller runt om?
Förstagångsföräldrar så som flerbarnsföräldrar. Vore kul att tjattra med liksinnande i samma område
Finns det fler gravida där ute i Jönköping eller runt om?
Förstagångsföräldrar så som flerbarnsföräldrar. Vore kul att tjattra med liksinnande i samma område
Är gravid i vecka 15, första barnet. Bor i Huskvarna=) Kul att se så fler från Jkp!
Välkommen lillolett:) vecka 15, då är vi nog ungefär samma när har du bf?! Spännande med första barnet, själv är det andra fast jag tycker det är lika spännande denna gång! Mår du bra å så?!:) kram
Tack! 21 mars:D Dudå? Ja, det är nog lika spännande oavsett hur många man får! Har varit med mina 3 systrar som alla fått fler än 1 barn och de va lika roligt var gång!:) så himla roligt. När har du bf?
Mådde skit innan men nu börjar det bli bättre, fått starka tabletter o så:) Själv då?
Jag blir igångsatt på lördag om
Inte liten vill komma innan. :) spännande!
Å va spännande, hoppas bebis vill komma innan:)) tänk att nu är det inte långt kvar tills bebben ligger på ditt bröst å skriker.... Så häftigt är det:)) lycka till
Lillolett: jag har bf 27 mars:) längtar redan massa, haha!! Jo men så är det nog, det är ju så häftigt:)) går nu runt och väntar på de där första fladdret och de små härliga peten, tror redan jag känt bebis, fast så här tidigt kan det lika gärna vara inbillning:) jag har mått bra även denna gång, mått lite mer illa men inget jag kan klaga över! Har istället fått handeksem:(( fick det när jag väntade min son med fast i vecka 35 typ, nu kom det direkt! Skönt att du mår bättre:) njut nu av allt som kommer:)
Haha ja vi längtar med som sjutton! Har redan köpt en massa bebiskläder osv:D
Har du något bra tips på barnvagn? Vi funderar på en Crescent Classic kombi, både snygg och ser bra ut!
Handeksem låter inge roligt, är de inget som går att lindra med någon salva eller så?
Åå ja bebiskläder, finns det nått roligare å köpa:))jag var påväg att köpa lite själv men hejdade mej haha måste kolla igenom de gamla kläderna först:) jag har själv en cresent classic vet inte om det är en kombi dock, den jag har kan barnet sitta både framåt och bakåt vilket jag tyckte va väldigt bra + att den jag hade va bätte att fälla ihop mot en annan cresent så åka och kolla å testa lite men jag har trivts jätte bra med cresent:) själv så ska jag ha syskonvagn nu, tur så har min syster en phil