• Humlan83

jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!

Vi har försökt i 1 1/2 år! Frustrerande månader! Provade rosenrot - vilket inte hade någon verkan i mitt fall. Började gå på akupunktur - fick där många fina tips hur man med alternativa metoder kunde öka fertiliteten. Dessa tips började jag följa * minska med mjölkprodukter, lämna bort vitt mjöl och socker  *te av ringblomma, daggkåpa o rölleka dagligen  *magnesium o zink tillskott (även för mannen)  *adukiböna
    Är gravid nu (alldeles i början) o vet inte om jag blev gravid pga att jag gick på akupunktur o följde hennes tips eller om det bara var så att det var vår tur...

• Humlan83
    sju27 skrev 2011-08-31 19:40:16 följande:
    jaaa man kanske skullca ta och prova något sånt där.. hur gick akupunkturen till? du hade ingen andra "fel" utan det tog sig aldrig innan eller? kram
    Hon lade nålar lite här och där på punkter som hade med äggstockar o fertilitet att göra. hon rekomenderade också zonterapi (men det prövade jag inte) Jag var på en vanlig gyn undersökning också. Det gjordes UL o hon såg inget avvikande som kunde ha att göra med att jag inte blev gravid. Skickades remiss för vidare utredning - men vi hann inte få någon tid förrän jag blev gravid.
    Lycka till med allt! Kramar!
Svar på tråden jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!