• lbe73

jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!

Hej!

Är lite i samma sits som du! Har provat det mesta.
    Vi vet dock att vi kan bli gravida, men det har tyvärr lett till två missfall. Den ena i vecka 14 och den andra i vecka 8.
    Ska jag vara ärlig så förstår jag inte hur vårt tålamod har hållt i. Efter två års försök blev jag gravid. Detta resulterade i missfall 1. Efter ytterligare 2 år blev jag gravid igen och fick missfall....igen!

Nu har det gått 8 månader sedan vårt senaste missfall och vi har nu sökt hjälp! Utredningen börjar i november.

Har som du provat det mesta allt från folsyra, äl-tester, bisolvon mm. Efter att vi ringde och bokade tid för utredning, bestämde vi oss för att vi försöker koppla av och ta allt med ro (om det nu ens är möjligt, men vi ger det ett försök) fram tills utredningen i november. Inga mera tester, bisolvon-kurer, folsyre-tabletter mm..

Ni har ju som sagt ovan rätt till att söka hjälp, gör det tycker jag! Och kan det kanske vara något att släppa alla andra så kallade "hemma-tester" fram till dess att utredningen börjar? Jag känner själv att jag hamnat i en ond cirkel där jag under hela min vakna tid andas, tänker, drömmer om barn...det är lätt att det blir för mycket!

Hoppas allt går bra för er!

Svar på tråden jag kräver ett svar nu! pallar inte mer!