• fridaaxelina

18 och "bonusmamma" !?

Antar att folk som skriver och är så neggtiva här är mammor till barn med unga plastmammor ;) verkar nästan så. Vissa personer mognar snabbare än andra. Har en släkting som är tilsammans med en yngre tjej och dom har det hur bra som hellst.. Hade det inte varit för den svartsjuke exfrun så hade dom svävat på moln.. Exfrun plockar ständigt ner dom och gör allt mycket jobbigare än det behövt vara!! Försår verkligen inte vad problemet är.. Hade inte den unga personen varit redo hade det märjts långa vägar!

• fridaaxelina

Det är iaf min åsikt, så kan ni tycka vad ni vill! :) visst finns det tjejer/killar som inte är redo.. Dock tycker jag dom finns i alla åldrar!

• fridaaxelina

Juni, mycket möjligt. Men ni kan ju inte sitta och påstå hon är för ung osv.. Ni dömmer ut henne utan att ens veta hur hon är. Bara så jag menar. Alla är olika!!

• fridaaxelina

Men juni.. Är alla inte nybörjare första gången dom får barn? Jag skulle inte påstå att min brors flickvän är en sämre mamma till deras första 3 månaders bebis än vad min mamma varit åt oss fyra syskon. Jag tror aldrig man slutar att lära..

• fridaaxelina

Vi är överens om att vi tycker olika!

• fridaaxelina

Juni, nej jag anser att det inte finns någon mening med att diskutera med dig. Därför jag skrev så.. Hoppas verkligen att du bara fejkar att du inte fattade det.. Annars tycker jag nog bra synd om dig!

• fridaaxelina

Juni, det handlar om att du inte verkar fatta att ibland tycker folk olika?! Och då anser jag inte att jag vill lägga ner massa tid på att sitta o skriva med dig när du inte kommer ändra åsikt, o sanma sak med mig. Du kanske inte har saker att göra.. Men swt hr jag! Hejdå!

• fridaaxelina

Juni, det verkar mer som detta är ett "trycka ner andra" forum ist. Var man än läser så är det folk som hoppar på andra för deras åsikter. Om det nu ska vara ett forum för folk att diskutera, varför får folk inte tycka olika då? Om "svenbjörnknut" tycker blondiner är snygga och inte brunetter Då är där femtonhundra arga brunetter som skriver hur dumm i huvudet han är osv och inte en enda gång har jag sett någon som är neutral och frågar "hur kan det komma sig att du tycker detta" ?

Jag tycker inte man diskuterar när man flera gånger berättar vad som är fel med den andra och dens åsikt. Diskuterar är när man lyssnar på andras åsikter och förklarar vad man själv tycker och kanske förklarr lite mrr varför man tycker som man gör.. Åsikter är inget man bör bråka om.. Soeciellt när man inte ens känner varandra!

(ursäkta min knasiga text, sitter vid mobilen)

Svar på tråden 18 och "bonusmamma" !?