• Anonym (Annorlunda?)

    Vad tänder ni på??? Ärligt tack!

    Hej alla glada!!

    Jag och min sambo har börjat diskutera vad vi EGENTLIGEN tänker på och fantiserar om när vi onanerar och har samlag. Vi har känt varandra länge, men man lär sig att man vet långt från allt om en person när man hänger sig åt varandra!

    Jag berättade då att jag visuellt tänder på när djur parar sig. Det har alltid varit en sak jag skäms för, och trott är "fel" liksom. Måste tilläga att jag inte har någon tanke på att människa och djur ska göra nåt!! Skulle inte ens vilja va med när djuren parade sig på riktigt, men video, det är så tändade! Det är nåt med det djuriska och frustrationen.

    Vad tänder ni andra här på, var anonyma, men ärliga!! Fler som är som jag?

  • Svar på tråden Vad tänder ni på??? Ärligt tack!
  • t1000

    Synliga höftben på kvinnor och gärna lite antydan till magrutor.

  • Anonym (Man)

    Tänder på när min tjej får orgasm. Om det är hon själv som framkallar den, jag eller någon annan spelar ingen roll. Brukar fantisera att någon annan man ger henne orgasm och det är hett. Kollar jag på porr så kollar jag gärna på kvinnor som får orgasm. Just det momentet när hon kommer tänder mig.

  • Anonym (Mums)

    Jag tänder som fan på bög-porr. Gärna lite oskyldig, att de plötsligt inser att de tänder på män. Kåta, lite generade, osäkra och sen ger de varandra den bästa njutning de upplevt.

    Själv är jag kvinna och hetero.

  • Anonym (Molly)

    Tänder på missionären, normalt sex alltså. 

  • LadyThunder
    Anonym (lilla frun) skrev 2018-11-02 03:34:17 följande:
    Befruktning, starka riktiga MÄN, uniformer, vikingar, dominant man och undergiven kvinna.

    Men JA! Håller med!
  • Anonym (varmblodig 60++)

    tänder på att möta en mogen kvinna 60++ med som man känner vill ha skönt sex och dom vet eller anar att det kan jag ge dom,,spontant härligt

  • Anonym (Doggy)

    Jag går igång på tanken av en kvinna som har ägglossning, ställer sig på alla fyra och våt så det rinner längs benen. Sedan säger hon "kom och gör mig gravid".... Skulle faktiskt funka lika bra om hon ljuger att hon har äl eller tom har passerat åldern för att kunna bli gravid, bara situationen tänder mig enormt.

  • Anonym (Vidga)

    Ngt som gör mig galen av kåthet är när tjejen beordrar mig att töja henne,, när hon ger order om att bli tagen analt, och säger ifrån att jag får stoppa in hur stort som helst!

  • KimLinnefeldt

    Stora bröst.
    Fantisera om min vuxna styvdotter.
    Fantisera om att smiska min svägerskas stora pattar.
    Fantisera om att min fru tas av en annan man, och alla rör alla.
    Smisk.
    Ögonbindel, dominans.
    Massera hennes stjärt och insidan av låren.
    Höra henne andas flåsande.

  • Anonym (tjejen)

    Att en massa killar sprutar ner en tjej. Gärna rätt förnedrande.
    Skäms lite över det.

  • Akroterion

    Jag tänder enormt på att se när min fru suger en annan mans kuk riktigt djupt och engagerat som hon brukar göra?.en otroligt porrig och härlig syn. Jag samtidigt som någon annan kvinna suger mig?.

  • D38

    Jag går igång på upphetsning i sig. Att vara kåt ihop med frun tycker jag är väldigt hett. Att veta att jag får leka med och njuta av hennes vackra kropp och att hon vill att jag ska göra det och är lika kåt som jag. 

    Återkommande fantasier är att se frun med andra, att vi träffar andra par, män och kvinnor. Låta alla njuta ohämmat och skamlöst.

    Finns ju hur mycket som helst man går igång på egentligen och det kan variera från dag till dag. Just nu är jag inne i en period då jag tänder extra mycket på butt stuff, att vara styrande i sexet och nakna kroppar.


    Sammanfattningsvis håller jag mig till ganska vanliga saker tror jag. Dömer dock ingen som gillar mer extrema saker.   

    Härligt att läsa alla andras fantasier

  • Anonym (Vega)

    Jag brukar tänka på flera av mina och sambons kvinnliga bekanta. Även manliga kompisars sambos/fruar. skulle aldrig göra något i praktiken men fantiserar om att ha hemlig sex med dem.

  • Anonym (46-åring)

    Sexiga underkläder
    Välsvarvade kvinnor med fin rumpa och fina bröst
    Dominera en undergiven kvinna
    Rollspel - Städerska/Hemmafru som blir tvingad till sex
    Lättare bondage - ögonbindel, handklovar, remmar osv
    Analsex
    Avsugningar
    Sex utomhus eller på olika offentliga platser
    DP och gruppsex
    Sensuell och passionerad vaniljsex, gärna missionären
    Snabbisar
    Kombinationer av ovanstående

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (J)

    Jag går igång på glada självsäkra kvinnor som vet vad dom vill ha och tar ansvar för sin egen njutning. En XL kvinna som är självsäker och utstrålar det är 10 ggr hetare än en S/M kvinna som är osäker och försiktig 

  • BosseBazooka

    Jag tänder något enormt på min fru när hon leker med sig själv. Gärna med en dildo (lite större) Eller när jag leker med henne med dildos och annat skoj 🤤
    Älskar när hon skickar små filmer på sig själv när jag är på jobbet (jobbar natt) när hon leker med sig själv. Finns inget bättre!  

Svar på tråden Vad tänder ni på??? Ärligt tack!