Inlägg från: gravid 2010 tack |Visa alla inlägg
  • gravid 2010 tack

abort pga rädsla för förlossning?

hej...

fick för några veckor sedan veta att jag är gravid med barn nr 2...

har en son på 4år,när jag väntade honom gick jag på aurora samtal för min mamma hade skrämt upp mig från sina förlossningar...hade totalt panik o grät o hade panik,till slut fick jag ett snitt.

nu sitter jag här i vecka 8 o blir svimfärdig o gråter så fort jag tänker på en förlossning,,fast på ett sätt skulle jag vilja känna på hur det känns med värkar,smärtan m.m.m.

jag kommer även vara ensamstående med mina barn sen..(samma pappa) o jag vet hur ont o jobbigt det va när jag fick min son...o nu ska jag ha en trotsig 4a åring o en nyfödd bebis + nyopererad...

får typ panik när jag tänker på detta     :(

hur skulle ni ha gjort..?försökt födda naturligt?elr gjort abort?

• Svar på tråden abort pga rädsla för förlossning?
  • gravid 2010 tack

jo jag vill ha ett barn till....redan köpt massa bebis kläder o sonen är glad...

nej jag fick inte bra kontakt med barnmorskan,hon anmälde mig till soc pga massa sjuka saker hon ansåg..vilket soc har bett mig om ursäkt för..men har skrivit in mig på ett annat ställe nu...

• gravid 2010 tack

jo jag vet o vi ville elr jag ville ha ett barn till....jo jag träffar honom någon gång i veckan men problemet är att han är gift,iåförsej jobbar han nätter så han kan jue komma o hjälpa till lite då...han kör taxi..

suck.....känns kanske löjligt ni som läser o fött vaginalt..men ni förstår inte min panik i detta..

• gravid 2010 tack

jo jag vet....har så mycket annat i livet oxå..men har planer på att sälja valpen så jag får tid för nya barnet oxå..

dom lever typ som skilda,,dom har 2 barn ihop o han älskar inte henne..dom har varit gifta i 11år.o lever efter något muslimskt äktenskap..

hon vet han har en son med en svensk/tysk tjej....(thats me :)  )

• gravid 2010 tack

jo precis..o jag tror inte jag kommer klara den smärtan....får panik attacker o vet inte va jag är kapabel till i såna lägen..vill inte veta heller...

• gravid 2010 tack

jo jag ska omplacera hunden hade jag tänkt..

jo har massa jag vill fixa innan,större lägenhet,sparkonto,körkortet(ska köra upp om 3veckor)

men har mått illa sen 2veckor efter ÄL,o spytt en del...har ap ont i ryggen oxå..har redan stödbälte.. :(

Svar på tråden abort pga rädsla för förlossning?