Inlägg från: zplocket |Visa alla inlägg
  • zplocket

Ont i ryggen kan inte sova!!

Hej alla där ute!
    Ja har fått så ont i ryggen nu på senaste =/ kan knappt sova på nätterna för ja måste vrida på mig o vaknar då självklart för de känns ju när man gör det.. Varge dag efter jobbet så e ja precis slut o hela ryggen värker!

Har nog oxo en släng av foglossning skulle ja tro.. Kan ryggvärken även bero på det??

Jag jobbar fortfarande , är i V .26 nu. Va tycker ni ja ska göra borde jag verkligen jobba mera el ska ja be om att bli sjukskriven sista tiden? Ska gå på havandeskapspenning runt den 15 sept så de e ju ändpå ett tag kvar lixom :S

Har en tid hos BM idag o hoppas få goda svar där ifrån hur ja ska gå tillväga oxo..

Nån som känner igen sig eller e de bara ja som e "klen" ?  

• Svar på tråden Ont i ryggen kan inte sova!!
  • zplocket

Va hos BM idag och fick en tid hos en annan läkare som ska bedöma detta.. Jajobbar på ett lager liknande jobb. En hel del lyft o packning. Tack för kudd tippset de ska ja genast prova :) ja som sagt om de fortsätter så här så kan ja ju inte jobba längre o får bli ss i värsta fall :/

• zplocket

jao hon sa la inte så jä'tte myekcet tror inte dom e så hajj på foglossning verkar de som eftersom dom hänvisar te annan läkare :S  Men hon sa bah ja skulle beställa ett sånt bälte man har runt midjan typ..
    Jo de funka tills ja va tvungen att v'nda på mig hehe =) men ska fortsätta me kuddarna o se om de hj'lper =) 

• zplocket

jo man tycker ju de :O  ja de heter nog så tror jag :P hehe aa eller hur typiskt att man MÅSTE vända sig när man ska sova haha..       ok hela täcket de va ju smart =)

Svar på tråden Ont i ryggen kan inte sova!!