Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

juliae skrev 2012-04-02 20:46:10 följande:
    Jag reklamerade ett chassi för att det knarrade och det nya som jag fick knarrade ännu värre. Så nu väntar jag på ett chassi som tydligen är testat av en tekniker och ska vara gnissel fritt. Hoppas på det, är så tråkigt med gnissel ljudet.
    Suck, att dom inte kan kolla chassit innan dom skickar det. Nu tycker jag att chassi nummer två nästan låter värre än det första. Jag får se om jag orkar reklamera igen. Var köpte du din vagn?
  • Luella
    NaBas skrev 2012-04-05 21:26:52 följande:
    fick punktering idag.. någon hade kastat/tappat en massa häftstift på marken som jag inte såg blev så där sur eftersom jag inte var nära varken hem eller någon cykelaffär .. men åkte sen till en team sportia butik här och skulle köpa ett lagningskit men så hade de även slang som passade fick även hjälp och den kostade bara 60 kr .. har för mig att någon frågade om vart man kunde köpa innerslangen ..
    Åh, bra att veta!
  • Luella

Mamita: Men är dom inte alltid otrevliga på Bonti? Iaf den på Karlavägen, Odenplan brukar dom vara ok.

• Luella

Mamita, jag glömde skriva att jag reklamerade på Babytown där jag köpte vagnen. Det är en man som arbetar där som jag gissar är ägaren, han är trevlig men ibland har extrapersonal som jobbar och dom är under all kritik.

• Luella
    BeanBag skrev 2012-04-14 16:05:16 följande:
    Vad kul Mina vänner tycker att det är en syskonvagn och ser konstig ut i monoläget, men jag tycker sidokorgen ser superpraktisk ut!
    Det spelar väl egentligen ingen roll hur en vagn ser ut, bara den är praktisk. Jag älskar korgen bredvid
  • Luella
    BeanBag skrev 2012-04-14 21:14:40 följande:
    Fast jag tycker den är toksnygg och för mig är det också en viktig del när jag ska lägga ut så mycket pengar
    Jo, det tycker jag också men det är ändå funktionen som är viktigast och det är främst det jag betalar för. Jag skulle tex aldrig lägga pengar på en snygg vagn som inte passar mina användningsområden. Om vagnen skulle råka vara ful kan jag leva med det .
  • Luella
    Jaja88 skrev 2012-04-18 08:42:47 följande:
    Jag tyckte att det var så dumt att det inte var något band mellan benen som det brukar vara på vagnar. Nu har jag tillsammans med min mamma fixat ett eget! Det är gjort i markistyg med kantband och så sitter det fast under sittdynan! Blev superbra :)
    Vill du lägga upp en bild?
  • Luella
    Söte79 skrev 2012-04-18 22:23:26 följande:
    Ehhhh... Kanske är jag helt borta nu... När du skriver duo hur menar du då? Jag tänkte på twin... :0) Jag ska också snittas. :0) den 16/7.
    Duo är syskonvarienten som jag knatar runt med Söte. En bebis och en 3-åring
  • Luella
    wiesio skrev 2012-04-20 10:47:21 följande:
    Alltså hur hade de tänkt sig med regnskyddet? Jag får inte på det alls!
    Det är trögt så in i norden, mina armar skakade när jag hade lyckats få dit det första gången. Jag lyckades dock inte få dit det när jag hade topsettet på liggdelen utan det låg löst när jag hade regnskyddet. Annars finns en film här blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnvagnar/category/bugaboo-donkey/:.
  • Luella
    Tant Pruselius skrev 2012-04-23 10:26:56 följande:
    Hur lång är din 3åring?
    92 cm lång
Svar på tråden Bugaboo Donkey