Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Blir det inte lite väl varmt med åkpåse och overall? Men det kanske beror på vad man har för åkpåse? Elodies åkpåse skulle bli alldeles tillsammans med en overall iaf.

• Luella
    BejbyBoo skrev 2011-10-14 13:30:53 följande:
    Haha, nu måste jag säga att jag är lite mallig!
    Var på Underbara Barn-mässan i Älvsjö idag med vagnen och min egensydda sufflett. Knappt hade jag kommit in på mässan så kom en tjej fram och presenterade sig, hon var representant från Bugaboos huvudkontor i Holland. Hon kommenterade suffletten och ville ta ett kort för att visa "dem i Holland" som hon sa!
    Vad roligt FladeZ . Du har all rätt att vara mallig!
  • Luella
    Pärla skrev 2011-10-23 20:11:21 följande:
    Hej alla Bugaboo älskare!

Idag har jag också blivit ägare till en Bugaboo Donkey, och det känns helt rätt!

Men jag har en fråga ang åkpåsar. Vi har en Elodie åkpåse, och undrar om man kan ha den på åsnan?
    I så fall, hur ska man sätta ihop den med remmarna?
    Eller måste jag skaffa en original Bugaboo åkpåse?

Tacksam för svar.
    Xofina skrev så här för ett tag sedan:

"Vi har Elodie details åkpåse eller eskimo star åkpåse, funkar super! Man lossar liksom på banden till selen därnere..lite pill men gör man en i taget gick det bra min son är än så länge rätt liten så han har fortfarande lite kvar utav selen när han sitter i åkpåsen! "

Jag köpte också en Elodie som jag än så länge bara testat i liggdelen och det går bra. Jag provade den bara i sittdelen utan att sätta fast med remmarna, den passar men jag har ännu inte undersökt det där med remmarna.
  • Luella
    spigg skrev 2011-10-23 20:29:44 följande:
    Det funkar med en Elodie-påse i åsnan, de flesta påsar funkar faktiskt. Själv har jag en Brio-åkpåse i min. Jag har lite längre upp på sidan länkat till min blogg och en recension av Donkeyn, i den finns en utförlig beskrivning med bilder på hur man lossar selen på Donkeyn. Den är tyvärr lite krånglig, en av åsnan få dåliga grejer. Lägger in länken igen, du får scrolla ner lite i inlägget så ser du delen om selen: mybabababies.blogspot.com/2011/10/bugaboo-don...
    Åh, toppen!
  • Luella
    s07 skrev 2011-10-26 10:56:45 följande:
    Funkar inte 7 am i donkeyn, de är mkt funktionella och varma?
    Om du bor i Stockholm kan du gå in på NK och testa 7 am i en Donkey.
  • Luella
    axdal skrev 2011-11-08 08:06:13 följande:
    vilken lyx med Skjul.. det hade jag mer än gärna haft.. här får jag ta med mig vagnen hem igen... 
    finns ingenstans att ställa vagnen.. :(  
    Men oj, måste du alltså hem och lämna vagnen först innan du fortsätter till jobbet?
  • Luella
    emelielj skrev 2011-12-02 22:56:09 följande:
    Har någon här köpt donkeyn i Sverige?
    Jag köpte min på Babytown men jag ångrar lite att jag inte köpte den på NK. Jag tror att dom har bättre service där men det är bara vad jag tror.
Svar på tråden Bugaboo Donkey