Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

spigg: Japp! En mjuk, skön fodrad med fleece typ.

• Mamma Tes
    Läängtar skrev 2011-09-13 09:28:05 följande:
    Åhhh igår fick vi tillträde till vårat nya hus... Och jag kommer inte in Med min donkey i duo. Det är en trapp upp som ägarna gjort och den är för smal. Hoppas jag kommer på en temporär lösning tills vi ska göra om tomten nästa sommar, annars måste jag kanske fundera på att byta ut min älskade vagn :(
    Nääääääjä! Kommer du inte in via altanvägen då? Via garage?
  • Mamma Tes

JANniela: Vad jag har förstått så ska den passa i en prampack. Man måste ha chassit i monoläget och ta bort hjulen, allt för att göra den så liten som möjligt.

Har inte testat själv, funderar kring det jag med då vi också skulle behöva ha med oss vagnen när vi ska flyga upp till Luleå i november för att visa upp nytillskottet som snart ska komma, för min familj Är orolig att vagnen ska ta skada trots en prampack :-/ Men hur ska man annars packa den? Hoppas någon mer kan svara!

• Mamma Tes
    Fujji skrev 2011-09-14 10:47:20 följande:
    Vi hyrde en väska från airshells.se, vi tog den för dubbelvagn för att vara säker men det räcker nog med den för enkel kombivagn! Annars kan man säkert byta på plats om det inte skulle funka med den enkla. Den för tvillingvagn var hur stor som helst...

Annars kan man tydligen köpa Stokkes prampack, sa dom till mig iaf där jag köpte vagnen i USA.
    Våran höll iaf utan skråma från USA till Sverige i väskan från airshells. :) Kostar typ 149:- för en vecka.
    Tack för tipset! Vi flyger från landvetter och man verkar kunna hyra där med! Är kanon ju för känner inte för att KÖPA en prampack för att vi ska flyga med vagnen 1, kanske 2 gånger. Detta ska jag lägga på minnet!
  • Mamma Tes

spigg: Åh så fiiiin! Tänk om jag ändå kunde sy mer än bara bumperskydd Vad är det för tyg?

• Mamma Tes

NaBas: Vi köpte bugaboos egna dynor, de nyaste men det har inte blivit av än annat än vi provat den ena i vagnen. Kör med en från addstroller i sittdelen.

• Mamma Tes

Tant Mutti: Vi hade lite samma funderingar. Har en dotter sen innan och var gravid. Jag älskar den rosa färgen men skulle inte vilja ha det, oavsett vad andra tycker eller gör, till en pojke. Inte för att jag bryr mig om jag ser ngn annan ha en rosa vagn till pojkar eller rosa kläder, tänker inget särskilt... Hur som så valde vi svart bas till båda och svart suflett till den extra sittdelen/liggdelen och rosa suflett till dotterns sittdel. Verkligen SKITSNYGG kombo! För en månad sen kom våran bebis till världen. Det blev en till tjej! Just nu körs vagnen med den rosa sufletten på liggdelen till det svarta locket och våran större tjej har den svarta sufletten med en blommig fin dyna (kolla bildtråden).

Svar på tråden Bugaboo Donkey