Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

syskonsförsök skrev 2011-08-12 20:55:01 följande:
    Tack! Och tack för ditt svar! Har du kollat på att beställa utomlands med? Funderar på om det kommer bli mycket billigare då.. Men det vet man ju inte än. Samtidigt är det ju smidigare med garantier och sånt om den är köpt i Sverige förstås..
    Vi beställde från WH Watts och betalade 12 000 inkl frakt. Kidz har väl redan satt pris på vagnen, 14 800..
  • Mamma Tes
    syskonsförsök skrev 2011-08-12 21:31:54 följande:
    Tesan L: det låter ju jättebra! Vilket land är det? Hemsida? Känns så mycket bättre om man vet nån som beställt utomlands och är nöjd..
    Land och hemsida vet du redan nu Jag är jättenöjd med dom och deras kundservice. Alltid jättetrevliga!
  • Mamma Tes

Fy så tråkigt med fel som dyker upp Jag är besparad än så länge men då har vi haft vagnen en knapp vecka och jag har varit ute och kört med den typ 3 gånger...

Man kan ju undra hur bugaboo ska lösa detta??

Konstigt också att det inte updagats innan då folk i andra länder haft vagnen längre och felen borde ju dykt upp där så dom har kunnat rätta till dom, stoppa leveranserna tills dom fixat felen.

• Mamma Tes

daniels baby: Vi har rååååsa på dotterns sittdel men vågade inte ta det på liggdelen då vi inte vet vad bebben blir så den fick bli helt svart. Den rosa är så sjukt fin och man blir så glad då man ser den! Finns bilder i bildtråden.

• Mamma Tes

daniels baby: WH Watts har mina varmaste rekommendationer! Dom har alltid varit så trevliga och tillmötesgånde, inga problem alls med dom. Det tog drygt 4 veckor att få vagnen, detta för att dom inte hade allt hemma. Då dom väl skickade vagnen så hade jag den på 5 dagar tror jag det var, inkl. en helg.

Sittdynorna kom inte med paketen som utlovat men det löste dom snabbt och skickade på en gång, en tor och på måndagen kom dynorna!

Inga problem att betala över tfn genom att uppge kortnummer. Det är bara vi svenskar som inte är vana vid det Kom ihåg att be dom skicka hem ett kvitto till dig bara, det fixar dom!

• Mamma Tes

Var på Liseberg idag och det resulterade i många blickar och kommentarer om donkeyn Såg en till åsna där också förutom våran.

Svar på tråden Bugaboo Donkey