Bugaboo Donkey
spigg: Japp! En mjuk, skön fodrad med fleece typ.
spigg: Japp! En mjuk, skön fodrad med fleece typ.
Fuji: Gud så snyggt tyg!!
JANniela: Vad jag har förstått så ska den passa i en prampack. Man måste ha chassit i monoläget och ta bort hjulen, allt för att göra den så liten som möjligt.
Har inte testat själv, funderar kring det jag med då vi också skulle behöva ha med oss vagnen när vi ska flyga upp till Luleå i november för att visa upp nytillskottet som snart ska komma, för min familj Är orolig att vagnen ska ta skada trots en prampack :-/ Men hur ska man annars packa den? Hoppas någon mer kan svara!
spigg: Åh så fiiiin! Tänk om jag ändå kunde sy mer än bara bumperskydd Vad är det för tyg?
JANniela: Kan du inte hyra den i Sverige och ta med den till Amsterdam bara?
JANniela: Jahaaa! Det förklarar saken
NaBas: Vi köpte bugaboos egna dynor, de nyaste men det har inte blivit av än annat än vi provat den ena i vagnen. Kör med en från addstroller i sittdelen.
Tant Mutti: Vi hade lite samma funderingar. Har en dotter sen innan och var gravid. Jag älskar den rosa färgen men skulle inte vilja ha det, oavsett vad andra tycker eller gör, till en pojke. Inte för att jag bryr mig om jag ser ngn annan ha en rosa vagn till pojkar eller rosa kläder, tänker inget särskilt... Hur som så valde vi svart bas till båda och svart suflett till den extra sittdelen/liggdelen och rosa suflett till dotterns sittdel. Verkligen SKITSNYGG kombo! För en månad sen kom våran bebis till världen. Det blev en till tjej! Just nu körs vagnen med den rosa sufletten på liggdelen till det svarta locket och våran större tjej har den svarta sufletten med en blommig fin dyna (kolla bildtråden).