Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

Emma Gbg: Vi har fått 2 vagnar skadade då vi flugit, dock inrikes. Då har vi gjort en skadeanmälan på en gång hos flygbolaget på flygplatsen och har sedan fått hjälp utan problem. Flygbolaget betalade ett helt nytt chassi en gång och en helt ny vagn nästa gång. Då ska tilläggas att vi bara haft vagnarna i en sån genomskinlig påse som man kan köpa på flygplatsen. Deras hantering an baggaget ska alltså inte påverkas av hur man packat så ni borde verkligen få hjälp som hade en avsedd väska dessutom, kan inte tänka mig annat. Bara det inte blir problem då ni inte anmälde på flygplatsen direkt. Hoppas inte!

• Mamma Tes

Länisen: 1099 pund gav vi. Så den svenska summan beror ju på dagens växelkurs.

• Mamma Tes

Lillans sittdel står just nu på 2 pallar i v-rummet då jag skulle prova vagnen med bara liggdelen. Nu då vi kom hem från dagis så började hon gnälla och peka på sittdelen. Jag lyfte upp henne där och nu sitter hon nöjt i den och knaprar på ett äpple och tittar på barnprogram. Hon ser ut att trivas!!

• Mamma Tes

mjmc: Våran tog 5 arbetsdagar. Kanske, kanske att den hinner komma på fredag

• Mamma Tes

goldensea: Man vänjer sig och det fort! Det är ju underbart att lägga ifrån sig saker där och slippa böja sig ner till varukorgen under för att få tag i grejerna. Love it!

• Mamma Tes
    Frila2 skrev 2011-09-02 09:59:40 följande:
    Åh nu är jag såå besviken! Ska få vagnen levererad idag och nu ringer Schenker och säger att sändelsen har delats på väg hit så två paket kommer idag och det tredje på måndag. Nu kan jag ju inte montera ihop vagnen idag som jag hade tänkt.
    Sedan blev jag lite nervös när jag insåg att den kommer i tre olika paket. Cameleonen var färdigmonterad och klar när vi fick den för några år sedan.
    3 paket? Hade du beställt babyskydd och grejer? Jag fick våran donkey i 2 paket.
Svar på tråden Bugaboo Donkey