Emma85Gbg skrev 2011-08-09 22:13:12 följande:
Vad härligt att du skriver att den är underbar. Förmodlingen får jag våran på fredag
. Vad tycker du att dom kunde förbättra/ändra på?
Åh, spännande!
- Regnskydden. Har du dem i varukorgen är varukorgen i princip full. Helt värdelöst. Dessutom, om man har två sittdelar på och ska ta på regnskydden så funkar det okej på första sittdelen, men när man ska ta på det andra så blir det sån friktion med plast mot plast så man måste böka och greja hur mycket som helst mellan suffletterna. Inte så kul om man har sovande barn i vagnen.
- Repkänsligheten. Chassit får repor om man tittar på det, känns det som. Jag är försiktig med min vagn, förvarar den uppe i lägenheten osv, men den är ändå repig.
- Selen är lite konstigt positionerad. Sitter inte helt bra vare sig på min 7-månaders eller min 2,5-åring.
- Borde finnas en förvaringspåse till sittdelen när man lämnar den ifrån sig på förskolan, för jag gissar att många kommer göra så.
- Inget regnskydd till sidokorgen, har läst om det förut men fick uppleva det själv idag. Sakerna där blir blöta!
- Slappa sufflettefästen. De lossnar väldigt lätt och även om det är superenkelt att få tillbaka dem så är det lite störande. Plus att resåröglorna på suffletten KONSTANT (minst en gång per dag) lossnar från de små hakarna.
Ja, som sagt, bara småsaker men ändå! Kan tänka mig att vissa saker kommer förbättras med tiden!