Catox9 skrev 2012-05-22 21:11:49 följande:
Vet någon om det går att ha sufflett på samtidigt som myggnätet (det som passar till Cameleon'en)
Det ser lite skumt ut...
Jag har alltid haft suffletten uppfälld (på alla mina vagnar) och sen bara dragit myggnätet över!
mamalolo skrev 2012-05-22 21:24:31 följande:
Min vagn anlände också idag men de två paketen är på rymmen. Kunde inte vara hemma så jag bad att få hämta dem istället. Kollinumrena som jag fick över telefon verkade dock vara fel för de kunde inte hitta paketen... Någon som vet om det är nya svenska kollinummer eller brittiska och om man kan leta upp dem någonstans online?
Du måste be om att få de internationella tracking nr!
Alis skrev 2012-05-23 07:43:30 följande:
Vet inte hur det funkar med Bugaboo-vagnar men brukar de ligga jämt i pris hela tiden eller sänker man priset när den varit ute på marknaden ett tag? Brukar det komma reaperioder?
Bugaboo rear aldrig sina vagnar, det händer vid enstaka tillfällen att en affär rear hela sitt sortiment och då även rear ut visningsex av Bugaboos. Prissänkningar har jag aldrig sett, däremot prishöjningar. Cameleon kostar flera tusen mer idag än för några år sedan, även Bee har höjts i pris. 2009 kostade en Bee Classic 5000, nu kostar en Bee Plus 5900. Jag tror snarare på prishöjningar än prissänkningar framöver.