Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Bugaboo Donkey

spigg skrev 2011-08-12 23:27:47 följande:
    Toppen! Jag gillar den verkligen som singelvagn också, du kan lassa på halva hemmet! ;)
    Jag håller med! När jag behöver mycket packning så får dottern stå på ståbrädan istället för åka i vagnen. Om jag inte ska så långt förstås.
  • Lillla My
    Emma85Gbg skrev 2011-08-14 16:56:13 följande:
    Om en timme öppnar butiken här i New York där vi har bokat en Donkey. Är så pirrig nu :)
    Underbart! Förstår pirret!
  • Lillla My
    memo skrev 2011-08-14 22:00:28 följande:
    Repeterar min fråga : har någon provat att köra vagnen på 2 hjul? är det smidigt att koppla över till det?
    Har inte testat det, kände inte behov av det när jag hade Camen och ännu mindre med Donkeyn. Blir det trögt att gå tex i sand så drar jag vagnen bakom mig istället, enklare än att koppla om till två hjul då man kan ställa ifrån sig vagnen direkt utan att behöva koppla om till fyra hjul.
  • Lillla My
    Joddan skrev 2011-08-14 21:44:56 följande:
    Mina hjul vobblar . Någon som har samma problem?
    Jag har precis som Spigg, problem när jag springer. Har powerwalkat med den ganska mycket och då har den inte vobblat. Jag ska testa att springa med den med låsta framhjul någon dag, har inte haft tid.
    När min vobblade när jag sprang höll jag upp framhjulen lite lite så de inte var helt i marken, men det ska man ju inte behöva när man går fort. Undrar om de har fått samma problem som Phil & Teds hade med Vibe1? Den hade vobblande framhjul som bara blev värre och värre, till slut kunde jag inte ens gå långsamt med den. De bytte hela chassit och framhjulet, men då hade jag även problem med bromsen. 
    Maila Bugaboo och fråga, service@bugaboo.com tror jag det är. 
  • Lillla My

Spigg; Nä fy vad trist!
    Ja, jag bor ännu längre bort än Joddan, och norr om stan. Annars hade du kunnat låna Explorern.
    Hoppas de svarar snabbt nu!

• Lillla My

Inga problem att köpa utomlands. Det har jag gjort med både Bee och Cam och kontaktat Bugaboo när jag fått problem. (Även Phil & Teds har samma service, men det hör inte hit)
    Det har varit chassin och sittdel mm. Jag har skickat bild eller film och bild på kvittot och de har skickat utbytesdelen med UPS på några dagar.  I det paketet har jag lagt den trasiga delen och skickat tillbaka med Posten på deras bekostnad. 

• Lillla My

Jag vill inte heller skrämma bort någon från Donkeyn. Jag hade mer problem med min P

• Lillla My

Dumma Iphone-app!
    Fortsätter... Phil o Teds Vibe och den repades nästan lättare pga att chassit var yttre delen nästan överallt. Även där syskonsitsen o bumperbaren klickades på, det åtgärdades till version 2. Det är snyggt med alu-chassis men inte så praktiskt!

Svar på tråden Bugaboo Donkey