Bugaboo Donkey
Joddan skrev 2011-08-05 18:53:57 följande:
Var du med din sand på eriksdalsbadet i onsdags då kanske? Jag tvättar min med våtservetter hela tiden . Ska också sy ett bumperskydd så snart jag får lite lugn o ro!
Jag har ett jack under handtaget i skumgummit. Pytteliten men jag känner det när jag kör. Såg på fb att det är många som har problem med skummet på donkeyn.
Ja jag tvättar också med våtsevetter men all skit går ju inte bort av det. Jag är inte alls sykunnig så jag ska tvinga min syster, en tub av tyg kan ju inte bli svårt.
Är det så? Intressant! Ja för jag tycker skummet är VÄLDIGT känsligt, känns lite trist när man betalat dyra pengar. Man ska ju kunna sätta i barnet i vagnen med kläder + skor på utan att behöva ta bort bygeln, tycker jag iaf.
Lillla My skrev 2011-08-05 18:56:13 följande:
Jag har också fått en repa på ena sittdelen. När jag skulle hämta den på dagis igår så hörde jag skrap när jag tog tag iden, det hade varit lite sand på golvet där den stod. Funderar på att fixa något att sätta runt där då den förmodligen kommer stå där lite nu och då.Jag ska testa att sy en tub i baddräktstyg till bumpern.
Jag tvättade min bumper i rinnande ljummet/varmt vatten och gnuggade lite försiktigt. Det var kex, vatten och välling som skitat ner den.
Smart idé! Jag tänkte på vaxduk, men det får bli längre fram, nu räcker det med tyg som går att tvätta.