Catox9 skrev 2011-08-25 19:19:15 följande:
Ah, tack för ditt svar! OK så man sätter fästena där man vill då.
Är det mycket plats över för din dotter när hon sitter i vagnen? När hon ligger hur blir det då, sticker fötterna ut eller får hon bra med plats.
Hur är platsen på bredden, förlåt för alla frågor men jag vill jättegärna veta :)
Är så sjukt sugen på Åsnan så det är inte klokt!
Nej, mycket plats kan jag knappast säga. Men hon sitter ändå under sufletten utan att slå i den.
Hon har bara sovit i den någon enstaka gång (eftersom hon inte sover middag längre, hon har dock slumrat till när vi varit på promenad någon gång) och då ligger hon som hon sitter.
Alltså, sträcker hon ut benen så hamnar fötterna utanför, men chassit blir ett bra fotstöd så hon har fötterna där och benen böjda. Förstår du alls vad jag menar?
Vår dotter är stor för sin ålder. Väger just nu på Donkeyn's gräns - 17 kg. Hon får plats bra på bredden, inte jättemycket på sidorna, men absolut inte så att den känns trång. Hon kan vrida sig lite och sätta sig lite snett om hon vill.
Till vintern vet jag inte hur det blir, när hon har overall. Finns en risk att det blir trångt då, men hon fyller 3 i december och jag tror inte att hon kommer att åka jättemycket vagn då. Och vill hon åka korta stunder så tror jag inte att det blir några problem.
Ingen fara med frågor!