• memo

Bugaboo Donkey

spigg: var köpte du vagnen? går det inte att kontakta dem och låta dem sköta ärendet (brukar gå fortare då återförsäljare har kontakt med firman än privat personer)

• memo

Fick mail idag från Bigbaby, man kan nu (i slutet av veckan) börja förhandsboka hos dem, de får en laddning nu i slutet av augusti, och nästa i september....när man läser om era problem med vagnen, börjar jag undra...gjorde man rätt som beställde den utomlands..... Håller tummarna att allt ska lösa sig för er snarast, och att vi andra inte får några problem med vagnarna....det är alltid så tråkigt

• memo

För er som vill veta vad priserna blir i sverige : mono 12000 kr, duo 14800 kr, twin 16400 kr. Adapter till bilbarnstol mono 450 kr, duo 660 kr.

• memo

Hörrni! Kikade på de bifogade filerna jag fick från Bigbaby - och vart förvånad då jag såg att det även finns adaptrar för Graco bilbarnstol....tänkte att det kan vara av intresse...

spigg: håller tummarna!!

• memo

silvera: stort GRATTIS!!! babykorv: det lät ju hemskt, hoppas det var en engångshändelse. vad bra att ni alla som hade problem fick svar, hoppas det löser sig fort. var lite orolig ett tag vad jag har gett mig in på, skulle kanske beställt i sverige, men nu verkar det ju lösa sig. Däremot lämnade jag in min Maxi Cosi Mura för över en månad sen då ena framhjulet obblade här i sverige och ännu ej fått någon hjälp..... dock får man ju låna reservvagn ( behöver som ur ej har 2 andra vagnar ; -) )

• memo

Ni som beställde hos WH Watts: När.de.hade vagnen och skulle skicka den ringde de eller mailade? (har dålig täckning på jobbet - och vill ju inte missa det samtalet...)

• memo

Liz G, Tesan L: Tack. Liz G betalade du inte hela summan direkt? Jag mailar dem nog och ber dem att maila mug då vagnen är på väg.

• memo

LizG: se där, jag betalade hela summan direkt.... kvitto har jag fått hem iallafall. Mailade och bad att få det, hade det inom några dagar.... så servicn verkar ju toppen. Åh, vad jag längtar, och är smått avis på Er som har vagnarna. Jag bökar nu på med paraplyvagn alt. emmaljunga då min Maxi Cosi Mura är på reparation för vobblande framhjul....suck

• memo

NaBas : "Jag som vill ha ngt mönstrat, tänkte annars kanske man bara kan sy upp ett "lock" till bugaboo åkpåsen i mönstrat tyg....eller så får de bli suffletterna som blir mönstrade.." Hur menar du, går det ta bort "locket" på åkpåsen?

Svar på tråden Bugaboo Donkey