Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

Bugaboo Donkey

Mamma Tes skrev 2011-08-10 15:45:10 följande:
    "In transit to" betyder "På väg till".

OMG! Vagnen är ju ännu bättre och läckrare i verkligheten och den rosa sufletten... jag dööör så snygg! Våran lillfis trivs och sitter just nu i den och tittar på barnprogram Blir nog premiärtur imorgon! Ska försöka hinna med att ladda upp någon bild ikväll
    Ja, den rosa är verkligen jättefin!! Min dotter ville ju ha blå och valde rosa till lillasyster. Men nu är det hon som har den rosa.

Jättefina bilder på din Donkey och sittdynan passar jättebra! 
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • BejbyBoo
    Tre små älsklingar skrev 2011-08-10 20:49:05 följande:
    Nu har jag läst hela tråden och jag ska beställa min vagn på fredag, längtar så mycket nu
    Jag tror inte du kommer bli besviken!! Vagnen är GRYM!!!

Länk till bildtråden hittar du i TS. 
  • BejbyBoo

Vad tråkigt att ni är flera som fått problem redan. Hoppas verkligen att ni får hjälp snabbt.

Själv är jag fortsatt nöjd och glad Donkey-ägare!  Det enda är att jag behöver gå till en cykelaffär och få hjälp med att pumpa upp hjulen ordentligt. Den medföljande pumpen är ju som sagt inte så bra.

• BejbyBoo

Jag fick några små märken på chassit när vi haft den på flyget hem från USA. Men med lite såpa och disktrasa så gick det bort. Fick också några skrapmärken på den svarta plastdelen på ovansidan av handtaget (där man knäpper upp för att expandera) då en oförsiktig taxi-chaufför lade ner den på asfalten. Och de går ju tyvärr inte bort.

Men, vagnen används ju så det är klart att den får sina små avtryck från verkligheten här och där.  

• BejbyBoo
    daniels baby skrev 2011-08-17 11:12:07 följande:
    MIn 3åring är ca 95cm lång å väger 12 kg... vad säger ni som äger donkeyn ang plats?
    Min dotter är 2,5 år, 100 cm lång och väger nästan på pricken 17 kg. Hon får plats mycket bättre än jag trodde. Hon har ett par centimeter kvar till suffletten (när jag har den så högt det går) och bredden är helt okej. Det kan bli trångt i vinter med overall och så, men jag räknar inte med att hon åker så mycket då i alla fall.
  • BejbyBoo
    Silvera skrev 2011-08-17 08:21:28 följande:
    Fick havandeskapsförgiftning i veckan som var, och fick akut kejsarsnitt på sonen i söndags, så snart kan jag börja använda min Donkey IRL! Bara vi kommer hem från Neonatalen någongång...

Hade önskat att han skulle komma ut lite lite tidigare än 2 oktober... men nu fick jag ut honom i v 32 i stället, så hädanefter ska jag vara försiktig med vad jag önskar mig... Drömmer
    Grattis till pojken!!
    Hoppas att ni snart får komma hem och rulla Donkey!  
  • BejbyBoo
    spigg skrev 2011-08-18 21:12:49 följande:
    Ingen här som är duktig på det där med mönster och kan göra ett för en Åsne-sufflett? *ber snällt*
    Det skulle jag med gärna vilja ha!! Försökte göra till Camen när jag hade en, men det blev aldrig riktigt bra, trots tre försök...
  • BejbyBoo
    Joddan skrev 2011-08-19 20:33:50 följande:
    Det var en kvinna idag i sickla som stoppade mig o ställde MASSA frågor om vagnen . Sedan var det även en till donkey där. Tvillingläge! Hon hade svartbas och svart suflett på ena liggdelen och rött lock på den andra hade hon röd suflett med svart lpck...
    Jag råkade ut för samma idag på Waynes Coffee c/o Mio på Sveavägen.
  • BejbyBoo
    jjeenn1 skrev 2011-08-19 21:43:29 följande:
    Okej, tack för det snabba svaret. Jag är inte riktigt med på hur denna vagnen funkar än eftersom jag började leta efter syskonvagn för nåogn dag sen:) Men köper man monovagnen så går den bara att ha singel och inte göra större ? och vill man det så får man isofall köpa till något ? och annars kör man på en duo ifrån början, hängde du med ? haha lite invecklat !
    Gå in på www.bugaboo.com och titta på alla bilder och filmer där så lär du dig snabbt grunderna.
  • BejbyBoo
    axdal skrev 2011-08-20 20:05:28 följande:
    hej igen.. jag har en fråga till.. 

är det så att man måste köpa en liggdel och 2 sittdelar eller bygger man om liggdelen till en sittdel som man gör med babyjogger city selct.

jag menar altså om man köper vagnen som syskonvagn.
    då vill man ju ha en sitdel till det stora syskonet och sedan en liggdel till bebisen. men sen när bebisen blivit större och vill sitta i vagnen. måste man då köpa en sittdel till?? eller bygger man om liggdelen till en sittdel??

Hoppas ni förstår hur jag menar!!! 
    Köper du den som DUO får du så att du kan göra om bebis liggdel till sittdel. Allt finns enkelt att läsa sig till på Bugaboos hemsida. De har bra bilder och illustrationer på alla olika utföranden och vad som ingår i de olika paketen man kan köpa.
Svar på tråden Bugaboo Donkey