Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

Bugaboo Donkey

Joddan skrev 2011-08-02 20:02:59 följande:
    Kan inte nån lägga in mina bilder i bildtråden? Jag kan inte hur man gör... Går in o lägger in dynbild i mitt galleri!
    Du går in i tråden som vanligt, sen scrollar du ner till rutan där du skriver inlägg. Nedanför den finns en knapp för "posta inlägget" och därunder "ladda upp en bild". Klicka på den bara och välj vilken bild du vill ladda upp!
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • BejbyBoo
    spigg skrev 2011-08-02 20:08:08 följande:
    Jättefina bilder! Och du är så himla fin med magen! Åh jag vill också ha mage igen! (Snälla gud låt inte min man läsa det här..)
    Tack, vad gullig du är!  Skäms
  • BejbyBoo

Joddan, jättesnyggt med dynan!! Åh, vad jag blir sugen på en matchande dyna och åkpåse från dem nu!

• BejbyBoo
    spigg skrev 2011-08-02 20:19:23 följande:
    Deras prickiga dyna är ju supernsygg. Och inte alls dyr! Tror jag ska köpa två sådana istället faktiskt, 600 spänn för en dyna känns lite väl saftigt, även om det blir billigare från England.
    Ja, den passar ju jättefint till en svart bas. Men för min del blir det lite mycket färger med sandbas och blå suffla. :-/ Får hitta något annat. Hojta gärna om ni ser något!
    Lillasyster kommer ju dessutom ha rosa suffla. Så något som passar med båda... 
  • BejbyBoo
    memo skrev 2011-08-02 20:37:58 följande:
    Måste erkänna att jag började ångra lite att jag ej beställde röd, men så gick jag nyss in på bildtråden...åååh, vad den blåa är fin. Såg nyss att pengarna är reserverade, men har inte fått någon orderbekräftelse, Ni som beställde på WH Watts, fick Ni det direkt? Hoppas få se den imorgon....
    Ja, den blåa är riktigt fin! (inte alls partisk... )
  • BejbyBoo

Lagt upp några bilder med rosa sufflan nu.

• BejbyBoo
    Emmazz skrev 2011-08-03 21:38:32 följande:
    Är det någon av er som köpt vagn i USA som fått betala skatt på den?
    Hur menar du?
    Skatt tillkommer i USA på alla varor, olika mycket dock beroende på i vilken stat man är (priset de uppger är alltid exkl skatt om inget annat står).

Sen beror det ju på om man skickar hem den till Sverige, då är risken stor att man får betala tull och skatt här i Sverige också. Men jag var på plats i USA och köpte den och rullade därmed hem med den precis som vanligt - dvs inga tullavgifter eller skatter. 
  • BejbyBoo

Emma, vart ska du köpa den?
    Jag köpte min i New York för ett par veckor sedan. Tyvärr hade de inga Donkey-tillbehör. Bara vanliga till Cameleon. :-/

• BejbyBoo
    spigg skrev 2011-08-04 21:01:37 följande:
    Idag kom en kvinna fram till mig i bussen och ville prata om vagnen! Hon tyckte det var jättefin och såå smart! Jag kunde ju inte göra annat än hålla med. Hjärta Älskade åsna! Flört
    Ja, den är grym!!
    Så där var det hela tiden i USA, folk kom fram och pratade och frågade vart vi än gick. Här i Sverige är de lite mer försiktiga, men jag ser att folk vänder sig om och viskar.

Tycker dock fortfarande att det är lite kul att jag ser en Donkey om dagen här i Stockholm, men i USA såg jag inte en enda! 
Svar på tråden Bugaboo Donkey