Bugaboo Donkey
Annacec chassit ska inte knarra då är det något fel och ska reklameras det har jag gjort och fått ett nytt som än så länge inte knarrar
Annacec chassit ska inte knarra då är det något fel och ska reklameras det har jag gjort och fått ett nytt som än så länge inte knarrar
Annacec mitt chassi knarrade oxå enbart med två barn i men det ska ändå inte göra det så reklamera det.
Tror du får behålla det gamla chassit det fick vi göra,fast vi har köpt vårt här i Sverige men det borde vara lika för alla bugoboo kunder oavsett
Hej
Viva07 jag skulle rekommendera bugaboos egna åkpåse den sitter bra på plats i sittdelen och är varm och skön,det finns ju nu en ny variant med 2 olika "lock" jag har inte själv prövat den varianten men den ser lite tjockare ut :)
Katja1 jag håller med Luella man använder åkpåsen mer än några månader och jag måste nog rekommendera Bugaboos egens åkpåse den sitter bra på plats och är varm och skön om du känner att den är för dyr kan du ju alltid köpa en begagnad
Ja Limerick alla modeller men jag undrar om det inte måste göras när vagnen är "nyinköpt" och inte flera år men jag vet inte säkert.
När vi fick ett nytt chassi till vår Donkey registrerade vi det oxå.
070815 anmälde du det inte till flygbolaget dom måste ersätta det dom har haft sönder!
Du kan köpa det mesta som reservdel men det är långt ifrån billigt, dom flesta e butiker har en lista med bugaboo donkey reservdelar både utomlands och här hemma.
Lady soul hur kan det vara försäkringsbedrägeri?
Bugaboo vet ju om problemet och vill inte ha tillbaka chassit dom har ingen nytta av alla knarrande chassin och om någon sen vill sälja sitt knarrande chassi istället för att kasta det vad är problemet?
Jag har valt att behålla mitt knarrande chassi för jag tycker det är bra att ha ett extra om/när man ska ut och flyga osv men när den dagen kommer att jag ska sälja min vagn kommer jag naturligtvis även sälja det knarrande chassit.
Naturligtvis kommer jag då och upplysa köparen att det knakar och brakar i det men att det för övrigt inte är något fel på det.
Tres jag har köpt mitt här i Sverige och jag gick bara med vagnen tillbaka till butiken dom lyssnade på hur det lät och sa att det var ett vanligt problem,sen mailade dom bugoboo och sa som det var och bugaboo skickade ett nytt chassi och när jag frågade om dom ville ha det gamla sa dom nej,det var inget dom el bugaboo hade någon nytta av så det är lite konstigt att Babyplus vill ha det gamla chassit tillbaka vad ska dom göra med dom?
Såg dom nya suffletterna som kommer i april hoppas det kommer gå att köpa nya extra sufflett pinnar och fästen så man kan använda dom även fast man har en "gammal" Donkey är det någon som läst något om det?
Tyckte dom nya suffletterna verkade jätte smidiga och skyddar mycket bättre än dom som finns nu :0)
Hej
Jo jag tänkte oxå att det skulle funka med dom gammal men om man ser på Buffalo suffletten har den väl 3 st bågar och på donkeyn finns ju bara 2 och om man behöver 3 bågar behöver man ju nytt fäste
Verkar om du bara har chassit behöver du:
2 extensions set
2 fram hjul
2 bak hjul
1 varukorg (under vagnen)
2 st suffletter
2 st liggdelstyg
Allt finns att köpa på nätet som reservdelar
Kolla både svenska och utländska sidor och jämför priser.
Hej Isalien
Nej det går inte att ha sittdelen i fulltliggläge vänt från dej och en liggdelen samtidigt och om du använder våld kan den gå sönder
Så det är inte fel på din vagn.
Sofiafia82 nätet är Spf 50+ så det "skyddar" mot solen
Tror du måste registrera den inom 3 mån
Josefine02 tror det beror på att man ska kunna välja färg själv och då är det lättare att ha pris på vagnen utan sufflett för att slippa lägga upp bilder på vagnarna med bild på alla olika suffletter plus att då ser det ju billigare ut för kunden så dom luras lite oxå ;)
Choklaa min barn är båda längre än din dottern 89 och sonen 102 och ingen av dom sitter med huvudet i suffletten och då började jag undra hur din son kan sitta med huvudet i suffletten och då kom jag och tänka på vart fäster du din sufflett du vet att man kan sätta dom högre upp och längre ner om inte pröva att flytta suffletten så slipper du det problemet :)
Jag tycker jätte mycket om min Donkey och skulle inte byta ut den för allt smör i Småland ;)
Kontra man kan fästa dom dels så man inte får någon glipa mellan fästet och den svarta delen som sitter på bågen man fäst sittdelen tyget på och dels kan du fästa den en liten bit högre upp ingen jätte skillnad men ändå lite och då får du suffletten lite högre upp.
Maddi min son är ca 103 cm nu och han får gott och väl plats och sover gott i vagnen :) men exakta ligg mått har jag tyvärr inte :)
Aj378
Nej du kan inte byta sittdelstyget och få en större/bredare vagn,sittdelen blir inte större för att du byter tyg det har ju med bågen att göra och den kan man inte få bredare för då hade den inte passat på chassit