• The75

Bugaboo Donkey

Hej Jag har precis köpt en Donkey men den står kvar i butiken ännu eftersom jag redan har 2 vagnar här hemma och den nya bebisen inte kommer förens om ca 1 månad,nu till min fråga ni som har solsufflet till era donkey vad är fördelen/nackdelen med den gamla V.S den nya? Dom rea ut den gamla i butiken men om den är sämre vill jag ju inte köpa den bara för att,jag behöver ju ändå 2 st Tack på förhand :)

• The75

Hej
    Jag tror alla Bugaboo vagnar lutar på samma sätt min Cameleon gjorde iallafall det och det är inget fel på den.

• The75

FrediBolezek nej det är bara Donkey ramen som fungerar på Donkeyn tyvärr.

• The75

Hej
    Är det någon mer än jag som har det nya chassit som har reklamerat det pga knackande chassi? Fick min vagn för ca 6 veckor sedan och efter första veckan började den låta när jag gick i ojämn terräng ex uppför trottoarer,hål i asfalten mm och nu låter den för minsta lilla rörelse :0(
    Vi har fått ett nytt chassi som vi inte packat upp än men nu blir man ju lite rädd att det ska hända igen även fastän hon i butiken sa att det var första nya chassit dom reklamerat av den nya sorten så jag hoppas på bättre tur denna gång :0)

• The75

Är det fler än jag som har problem med voblande fram hjul?
    Skulle "springa" till bussen igår och hjulen voblade så mycket att den nästan tvärnita :0(

• The75

Tack Luella ð???då ska jag gå tillbaka till butiken och reklamera dom :0)
    Skönt att jag köpt vagnen här hemma eftersom jag vid reklamation fick ett nytt chassi pga knackandet på nolltid och nu är det tydligen hjulens tur :0)

• The75

Niju vi använde vagnen typ 2 veckor sen började den knaka :0(

Mamalolo hålet i korgen under vagnen ska nog vara där tror jag,jag var tvungen att titta på en Donkey i butik och den hade oxå :0)

• The75

Katja1
    Kan ni inte ha den i bilen?hade en kompis med liknande problem fast med en annan vagn hon hade den i bilen inte jätte bra men ändå en lösning

• The75

Virraan varför inte bara reklamera chassit så får du ett nytt så slipper du knarrandet :)

• The75

Virraan ok då är det lite värre då får du be den förra ägarna ta kontakt med det ställe dom köpte vagnen på och reklamera den det kan du inte själv göra för dom står på garantin,en garanti är personlig och kan inte överlåtas så du har personligen ingen nytta av förra ägarens garanti

Svar på tråden Bugaboo Donkey