Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

NaBas: Jag kan inte vänta med den andra sufflan. Har ju beställt en duo så den andra kommer i helsvart.

spigg: Jag älskar rosa, fast än jag sällan klär mig själv i det, men skulle inte kunna ha en pojke i en sån vagn. Kanske lite fjantigt men det går bara inte

• Mamma Tes

Joddan: Jag veeeet att jag är fjantig

Jag behåller de svarta dynorna och så får vi se om vi byter ut nåt på den svarta delen sen när bebben har kommit eller om vi piffar till det på annat sätt. Tack för era åsikter!

• Mamma Tes

Joddan: Men då tog det ju bara 5 dagar sammanlagt iaf. Det är ju toppen! Dom skrev i mailet till mig att det ska ta 5-7. Dom garderar sig väl... Hur kunde du tracka din försändelse Joddan?

• Mamma Tes

Joddan: Ååkaj, då ska jag slänga iväg ett mail. Nästa vecka får jag köra donkey!

• Mamma Tes

Igår skickades vagnen som sagt och idag är den i Köpenhamn. Antar att min också ska roa sig på tivoli som Joddans

Stämmer det att det ska vara 2 paket? Jag hade för mig att det ska vara 3..? 

• Mamma Tes
    Leonell skrev 2011-08-05 11:07:19 följande:
    Nån mer som tycker att däcken ser lite skeva ut? Alltså att bakdäcken lutar inåt upptill o utåt nertill mot marken? Förstår någon vad jag menar, eller e d bara min vagn som e så? Eller ska det vara så kanske? O är det nån mer som gummit på handtaget spruckit på? :( det har det gjort på min vagn, har mejlat bugaboo om handtaget... Hoppas dom svarar o undra vad dom säger.
    Har det redan spruckit? Hoppas du får hjälp!
  • Mamma Tes
    Leonell skrev 2011-08-05 12:56:45 följande:
    Å vilken tur då, att däcken ska vara så ;) jättetråkigt med handtaget, jag hoppas verkligen att dom fixar det på nåt sätt, för så ska det verkligen inte vara. Ok om vagnen va ett par år gammal, men inte på ett par månader. ;( har inte heller haft det problemet tidigare, har dock reklamerat "glidchassin" ett par gånger. Fast då reklamerade jag via babytrader i holland o de gick supersmidigt. Har vänt mig direkt till bugaboo den här gången eftersom att john Lewis garanti inte gäller utanför uk. Mejlade dom i onsdags...
    Gäller inte utanför UK? Från WH Watts fick jag svaret att det ska gå och lösa fel men man själv stå för frakten av vagnen till dom eller stå för frakten av en reservdel som dom skickar.
  • Mamma Tes

Jag tänker köpa ett billigt regnskydd på gekås att ha sittdelen i då jag lämnar lillan på dagis.

• Mamma Tes
    solouniko skrev 2011-08-05 22:25:42 följande:
    Såg du min fråga tidigare? Såg att din vagn är skickad, när var det du beställde den? Har för mig att jag beställde strax efter så jag hoppas min kommer snart med. Åååhhh vad jag längtar. Och ännu mer efter jag klämt på den IRl

Mailade ju förresten till WH watts ang. att jag fått betala dubbelt så mkt i frakt jämfört med många andra. Fick svar ganska direkt att det måste ha blivit nått fel, att jag fått betala den summan som de betalar för att skicka vagnen och att de alltid tar 60-70 pund för frakt. Så 85 pund för mkt hade jag betalat så istället fick jag två sittdynor och en mugghållare. Så nu känns det ju som att de blev nästan gratis eftersom jag redan betalat de för länge sen    
    Nej den har jag missat! Jag beställde 9/7 och dom sa att dom skulle få hem det som saknades i min beställning på 4 veckor. Imorgon har det gått 4 veckor så dom håller det dom lovat
Svar på tråden Bugaboo Donkey