Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Bugaboo Donkey

Doa: Jag har fina blommiga från addstroller.

• Mamma Tes

Kinne79: Man tar bort sittdelstyget från ramen och sätter dit liggdekstyget då man ska använda den till bebis.

orkidee: Om du köper en mono kan du bara köpa till en ram (som levereras med sittdelstyg och bumper) sedan om ni får syskon, så har du en duovagn.

• Mamma Tes

Öserdahl90: I alla butiker/webbutiker som säljer bugaboo. Extension kit heter det.

• Mamma Tes

Vi fick vårat andra barn i september förra året. Hon låg alltså i liggdelen under vintermånaderna. Vi hade aldrig åkpåse till henne utan la en tunn fleecefilt på madrassen och så hade hon oftast på sig en vanlig fleeceoverall och så varierade vi mellan olika tjocklek på filt eller ett vagnstäcke, beroende på väder. Hon frös aldrig så det var toppen!

Ang. nya chassit så har vi gjort en reklamation av vårat direkt till bugaboo och fick som svar att dom ska skicka oss ett nytt men dom har inga hemma nu. Utan dom skulle skicka i slutet på oktober.

• Mamma Tes

Så himla konstigt att bugaboo själva säger att dom har inga chassit nu och får inga nya förrens slutet på oktober!

• Mamma Tes

Så här skrev han (han har nog använt Google translate hihi);

Hej Kristofer och Therese,

"Vi skickar är ny liftbåge nu, men tyvärr har vi inga chassis at skicka ut just nu. Troligt har vi nytt chassis vi kan skicka är i slutat av oktober. Jag kommer kontakta är när vi har chassis vi kan skicka är."

• Mamma Tes

Mitt chassi knarrar, där av min reklamation.

Ang. lutande liggdel så upplevde jag det också så men det var en synvilla. Ramen är ju inte rak...

• Mamma Tes

bily: Fick våran minsta i sep förra året och då hade vi en tunn fleecefilt i botten och så fleeceocerall och filt eller täcke på beroende pp temperatur. Vid årsskiftet blev det lammskinnsfäll i botten istället och ibland fleeceoverall, ibland vinteroverall + filt eller täcke. Funkade kanon!

smoolan: Det tyckte jag också i början men det är bara en synvilla. Ramarna är inte helt raka/i våg med varandra. Så det ser ut som huvudet lutar ner men så är det inte.

• Mamma Tes

Mitt "gamla" chassi är inte alls trögt att sätta från mono till duo och tvärt om. Inte svårt att fälla ihop heller...

• Mamma Tes

Jag reklamerade våran då den var 1 år gammal. Filmade knarret med mobilen, laddade upp klippen på youtube och skickade länkarna till bugaboo. Fick hem ett nytt chassi idag men har inte hunnit packa upp det än.

• Mamma Tes

Vi har gekås regnskydd och har haft samma på både ligg och sittdel. Funkar kanon!

Fick hem det nya chassit förra veckan (tog ca 2 månader) Det knarrar också Har mailat bb igen men inte fått svar ännu.

Svar på tråden Bugaboo Donkey