Inlägg från: Läängtar |Visa alla inlägg
  • Läängtar

Bugaboo Donkey

Jag har använt min vagn i snart 2 månader och min suflett i offwhite är helt ren fortfarande :)

• Läängtar

Har ju haft min Donkey i 2 månader, och har ännu inte stött på några problem *peppar peppar*. dock är den ju repig trots min föraiktighet, jag hatar repor!! Hoppas det löser sig fort för er som haft problem. Det brukar ju gå smidigt, har själv reklamerat både hjul och handtag fast på min bee, och det har inte vart några problem. Har mailat över bilder\film.

• Läängtar

Silvera: grattis, håller tummarna att ni får komma hem och köra donkey snart :)

Babykorv: fy vad läskigt!! Hoppas det gick bra med dottern.

• Läängtar

daniels baby: har också beet till salu, men vill helst inte släppa den! Men vi har inte plats för alla vagnar och den har inte bluvit använd på 2 månader.,, använder bara donkey o frog!

• Läängtar

Haha ja verkligen!! Jag har skrivit prutat o klart för första gången, och hör å häpna ingen har prutat :) men dock hör dom av sig med andra puckade saker, typ att man ska hålla vagnen åt dom i en vecka mm men sen hör man inget mer...

• Läängtar

Parlar: min är helt ren fortfarande, så jag är nöjd med offwhite. Och då fäller jag ihop o har dwn även i bilen flera gånger i veckan.

• Läängtar

Parlar: ja det går o tvätta i 30 grader tror jag :)

• Läängtar

Tinkerlina: jag köpte mina åkpåsar o sittdynor därifrån. Från att pengarna lämnat kontot tog det 6 dagar till dom va här :)

• Läängtar

Mjmc: har du den nya dynan? För i min vagn är inte den ett dugg pölsig! Men däremot tyckte jag den gamla modellen satt så,,,

• Läängtar

Åhhh igår fick vi tillträde till vårat nya hus... Och jag kommer inte in Med min donkey i duo. Det är en trapp upp som ägarna gjort och den är för smal. Hoppas jag kommer på en temporär lösning tills vi ska göra om tomten nästa sommar, annars måste jag kanske fundera på att byta ut min älskade vagn :(

• Läängtar

Mjmc: min liggel lutar inte! Men när sittdelen är i liggläge dippar det ner vid huvudet...

• Läängtar

Nån här som beställt från moeders mooiste?

• Läängtar

Pretty polly: vad betalade du för dom lösa delarna från kidzshop?

• Läängtar
    Plly skrev 2012-01-19 21:48:07 följande:
    Bakhjul...........480kr
    Framhjul.........540kr
    varukorg.........660kr 
    sidokorg.........480kr 
    sittdelstyg.......980kr 
    suflettfästen....150kr/par
    bågar..............180kr/set
    suflett..............600kr
    bumperbar.......420kr   
    chassi.............4780kr
    ram.................1250kr      

Jag har redan chassi och ramar, köpte resten
    Tack!! Jag har ju redan en Donkey, men kollar upp åt en annan person :)
Svar på tråden Bugaboo Donkey