Bugaboo Donkey
Lägger i favoriter! Ska lägga in bilder i bildtråden så fort jag sitter vid datorn istället för telefonen :)
Lägger i favoriter! Ska lägga in bilder i bildtråden så fort jag sitter vid datorn istället för telefonen :)
Mjmc: kolla mitt fotoalbum så kan du under vagnar se hur åkpåsen ser ut i loggkorgen! Och dom borde klara våra vintrar, känns rejäla och tjocka :)
Joddan: är inte cam 58 cm?
Leonell: så är mina däck också, har också funderat om det ska va så! Misdtänker att det har något med stabiliteten o göra. Tråkigt med handtaget, har aldrig vart med om det på nån av mina bugaboo vagnar.
Tesan L: min kom i 2 paket, så det är nog rätt :)
Jag tycker inte var bucklig när jag testade i liggdelen! Tyvärr kan jag inte fota nu då åkpåsarna är nerpackade inför flytt. Tror inte jag tog nått foto på hur det såg ut inuti åkpåsen :)
Jag kommer ha åkpåse i liggdelen till dotter i vinter, och i sittdelen till sonen. Dom är 2 veckor och 17 månader gamla nu.
CherryD: cocoonen blir ju också bra, bara att man inte kan använda den lika länge :)
Frila2: man viker åkpåsen på ett speciellt sätt så blir det inte knöligt :) rumpan blir uppe vid huvudet i liggdelen! Min kompis visadw mig hur hon gjort i sin cam, så det går å ha utan knöl i den me :)
4 små älsklingar: jag har den nya sittdynan!! Är jättenöjd sitter som gjutet i vagnen, dessutom sitter den där den ska och glider inte som föregående modell. Bild finns i mitt galleri under vagnar :)
4 små älsklingar: ja tyvärr så måste man det!