• Fujji

Bugaboo Donkey

Menade såklart vagnen, inte travel bags till väskor, haha! Ska kolla med Sas som vi ska åka med.

Skulle någon vänlig person vilja pröva och fälla ihop vagnen och se hur hög den blir om man tar bort hjulen, hittar inga sådana mått....Eller om ni vet vart jag kan finna måtten.

• Fujji

Usch så tråkigt med trasiga vagnar! Vi är ju i USA i 2 veckor, hoppas vi hinner märka om något inte fungerar på den tiden så kan man gå direkt till butiken. Jag har hyrt en vagnväska att frakta vagnen i hem från USA, 249:- från airshells. Perfekt! :)

• Fujji

Vi är i San Francisco nu. Beställde vår vagn tre veckor innan då det var leveranstid på den. kolla vilka som säljer den där din pappa är och be dem beställa. vi får vår på onsdag! Längtar!! :)

• Fujji

Har fått vår vagn nu! Känns underbart! Trist bara att man inte kan åka buss med vagn här i SF så vi måste ändå ta paraplyvagnen när vi ska på utflykt som går snabbt att fälla ihop. har dock redan skrapat vagnen så den fått repor, men det händer ju förr eller senare ändå.

Hon på affären sa att dom nu bytt skummet på handtagen osv för att det skummet var för dåligt.

Ang tidigare prat om Donkey eller Cam så tycker jag att Donkeyn har mycket bättre hjul. Beror ju på var man bor förstås, men med dom här vintrarna som varit skulle det aldrig funka med en Cam för mig... (bor i Uppsala) Sen tycker jag att det är en värdelös varukorg på Camen som inte rymmer nåt och man måste dessutom ta av liggdelen för att få ur nåt.

Jaja, men smaken är som baken, glad över att ha fått Donkeyn nu iaf! :)

• Fujji

Har gatt omkring med min Donkey har i USA nu, manga stannat och sagt Fancy Stroller osv. Kanner mig supernojd aven om den ar dryg att slapa pa med allt har nar vi enbart behover den som singelvagn for tillfallet.

• Fujji

Vår Donkey satte dom ihop på 10 min i butiken medan i väntade. Måste dock komma med något negativt om Donkeyn även om jag tycker om den hur mycket som helst. Men den är helt enkelt väldigt osmidig att resa med! Det kanske alla syskonvagnar är men jag har verkligen nästan blivit galen under denna resa då Donkeyn ska in taxibilar, bussar. Vi hyrde bil idag bara för att vi inte orkade med besväret med vagnen på nån buss eller liknande igen. Men då är jag ju iofs van vid vår mycket smidiga Babyjogegr city mini...men det är ju en helt annan typ av vagn...

För övrigt, supervagn, älskar sidokorgen!!! Ångrar att jag inte köpte med rosa suflett dock...får nog fixa en från England....

• Fujji

Hemma från USA, fick betala 200$ = 1400:-  för extra vikt för vagnen!!! Är det någon som vet om detta verkligen är ok? Vi hyrde en väska från airshells för att vara säkra på att vagnen skulle hålla, den vägde en del bara väskan. Känns surt!

I San Francisco gick det som sagt inte att åka buss med vagn då de var fullproppade och de krävde att man fällde ihop vagnen  = Donkey inte såå smidig. När vi inte skulle åka buss så funkade den verkligen hur bra som helst, shoppade som en galning och Donkeyn rymde alla påsar och annat som vi behövde ha med oss för en heldag på stan. :) Den är verligen lättkörd och lufthjul är att föredra, har saknat det på Teutonian och Babyjoggern.

Nu ska jag försöka mig på att sy en suflett med svärmors hjälp. :)

• Fujji

Ska ringa SAS imorn som var de som vi bokade med. Man orkar ju inte stå och tjata kl 6.00 på morgonen med en trött 1,5 åring, massa packning och bråttom vidare... SUCK! Hoppas verkligen att dom kompenserar oss på något sätt...

• Fujji

Förresten, någon som är sugen på att byta en svart suflett mot en rosa?

• Fujji
    Mamma Tes skrev 2011-09-04 22:44:58 följande:
    Fujji: Hur menar du? Har du en svart som du vill byta bort? Eller tvärt om?
    Ja, det var ju lite svårtolkat! Jag har två svarta och skulle vilja ha en rosa...Så alltså, byta bort min svarta mot en rosa... :)
Svar på tråden Bugaboo Donkey