Bugaboo Donkey
Jag kommer ha åkpåse i liggdelen till dotter i vinter, och i sittdelen till sonen. Dom är 2 veckor och 17 månader gamla nu.
Min vagn kommer imorgon!! Åh så spännande!
Tror plötsligt att det kommer bli lite mer verkligt när vagnen är här, faktumet att jag ska få fler barn
Åh nu är jag såå besviken! Ska få vagnen levererad idag och nu ringer Schenker och säger att sändelsen har delats på väg hit så två paket kommer idag och det tredje på måndag. Nu kan jag ju inte montera ihop vagnen idag som jag hade tänkt.
Sedan blev jag lite nervös när jag insåg att den kommer i tre olika paket. Cameleonen var färdigmonterad och klar när vi fick den för några år sedan.
Jag har ju också beställt från kidzshop! Varför ska min vagn komma i tre paket om du fick ditt i ett?
Är riktigt irriterad nu. Nu kom mina paket som visade sig vara ett litet paket som innehöll en liggdel. Inget annat! Vagnen då? Så ringer jag till Schenker eftersom de i morse ringde och sa att jag skulle få två paket idag och ett på måndag och nu fick jag bara ett. Då säger människan att det är en delad försändelse. Ursäkta? Det är deras jävla bolag som inte klarade av att flytta alla tre paket från en lastbil till en annan utan glömde två. Hur kul är det att vänta på sin vagn i månader och sedan få en liggdel. Endast.
Ni som funderar på att beställa vagnen, ni vet väl om att vagnen finns i Sverige nu? Kidzshop.se har den samt några utvalda butiker i Sthlm.
Nu har jag fått min vagn och monterat ihop den. Är så otroligt nöjd hittills. Den är snygg och verkar otroligt lätt att köra. Twin med svart bas och offwhite top blev det och jag är väldigt nöjd med mitt val. Nu står den och är fin i vardagsrummet
Har lagt in en bild på min vagn med svart och offwhite i twin-versionen. Åh vad jag väntar och längtar efter att få premiärköra på riktigt.
Ni som fixat bumperbarskydd, hur har ni gjort? Jag kan verkligen inte sy...